15 هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 15 هزار شغل جدید در چهارمحال و بختیاری ایجاد خواهد شد.

به گزارش سادس، سید عباس جزایری 16 اردیبهشت‌ماه درشورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری، از ایجاد 15هزار شغل در چهارمحال و بختیاری در سال جاری خبر داد و گفت: این شغل‌ها بیشتر در زمینه کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری خواهد بود.

وی با اشاره به وجود 33 هزار متقاضی جویای کار در استان، تصریح کرد: برای رفع کامل معضل بیکاری نیاز به تعهدات 18 هزار شغل در سال جاری است ولی باید تعهدات هر دستگاهی متناسب با بودجه‌های اختصاصی خود باشد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد 15 هزار شغل در استان، نرخ بیکاری سه درصد کاهش می‌یابد.

جزایری میزان تعهد اشتغال در برخی دستگاه‌های اجرایی اعم ازسازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صندوق کارآفرینی امید و اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جاری را به ترتیب چهار هزار، یک هزار،400، یک هزار، 800 و 60 نفر  اعلام کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: سال گذشته واحدهای بزرگ صنعتی در استان به بهره برداری رسید و حدود چهار هزار شغل در استان ایجاد شد.

سید نعیم امامی خاطرنشان کرد: امسال سیاست تنها برمبنای بهسازی و نوسازی این واحدهای صنعتی است زیرا اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده و نیروها به کار گرفته شده است.

به گزارش سادس، سال گذشته ۱۰جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با ۴۳مصوبه در راستای بررسی یک هزار و ۲۱۰طرح مشکل‌دار برگزار شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *