برای افزایش یارانه محرومین در صورت لزوم به مجلس لایحه می‌دهیم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امر بر کسی مشتبه نشود؛ سایه جنگ را حضور مردم از سر کشور برداشته و این مربوط به فلان قرارداد و مذاکره نیست.

به گزارش سرویس سیاسی سادس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در استان لرستان و در جمع مردم خرم‌آباد با بیان اینکه ایران اسلامی امروز همه دشمنان را به وحشت انداخته است، اظهار داشت: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشته حضور عزت مندانه مردم بصیر است.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی در جمع مردم خرم‌آباد در ادامه می‌آید:

*آنچه دشمن را در برابر ملت ایران ناتوان کرده حضور جوانانی است که حاضرند در هر عرصه‌ای برای انقلاب خطر کنند.

*امر بر کسی مشتبه نشود؛ سایه جنگ را حضور مردم از سر کشور برداشته و این مربوط به فلان قرارداد و مذاکره نیست.

*امروز اگر کسی مشکلات مردم را نمی داند در خیابان های خرم آباد و کوهدشت قدم بزند و جوانان آماده به کار را که زمینه کار ندارند ببیند.

*چرا مراکز تولیدی یکی بعد از دیگری باید تعطیل شوند و فضای کسب و کار وجود نداشته باشد؟

*باید برای باز کردن قفل ها منتظر دیگران شد؟ حضور مردم همه قفل ها را خواهد شکست.

*اگر چرخ های اقتصاد حرکت کرد و تورم و رکود نبود این معنایش آرامش داشتن است نه اینکه حرکت و فعالیت اقتصادی نداشته باشید و بگویید کشور آرامش دارد.

*اگر چرخ های اقتصادی بچرخد مردم احساس می‌کنند که دغدغه ای برای نان و مسکن و شغل آنان وجود ندارد.

*ظرفیت های زیادی در کشور هست و اگر این ظرفیت در زمینه پتروشیمی آزاد شود هزاران شغل می تواند ایجاد کند.

*پول های کشور به جای اینکه برای تولید و اشتغال هزینه شود بدون نظارت به افراد بد حساب به عنوان وام داده شد.

*در صورت لزوم برای افزایش یارانه محرومین به مجلس لایحه می‌دهیم؛ برخی فکر می‌کنند ما منابع را پیش بینی نکردیم ولی در مورد رفع بیکاری و فقر و … همه منابع را پیش بینی کرده و از آن دفاع می‌کنیم.

*تک تک مردان و زنان ستاد من هستند، اگر کسی احساس کرد این طلبه خدمتگذار می‌تواند کاری کند و صداقت در کلام دیدند خداوند متعال قلب ها را هدایت می‌کند.

*امروز نه فقط جوانان و بلکه بازنشستگان ما نیز با مشکلاتی در صندوق ها روبرو هستند، بسیاری از وزرا گفته اند که نیمی از ظرفیت تولید کشور خوابیده است.

*صادرات غیرنفتی کشور در این دولت 10 درصد کاهش پیدا کرده است،‌ یک عزم و اراده انقلابی برای حل مشکلات کشور نیاز است، ما برای استان های محروم با توجه به منابع آنها برنامه داریم.

*این وضعیت زندگی و بیکاری و فساد اداری در شان ملت بزرگ ایران نیست، می‌خواهیم دیگر خجالت مردان بیکار در برابر خانوادشان را نبینیم.

*ما می‌خواهیم دولتی باشد که هم کار کند و هم کار ایجاد کند، دولت ما دولت تاجران نخواهد بود.

*خودم و همکاران من در ابتدای دولت باید اعلام میکنیم چه داریم، دولتمردان من هرگز نباید در بخش خصوصی فعال باشند و فقط باید کار و خدمت کنند.

*مگر با 45 هزار تومان می شود زندگی کرد و حتما شرایط باید به نفع ضعفا تغییر کند.

*مسائلی و معضلاتی که آقایان می‌گویند حل نمی‌شود را حل خواهیم کرد.

*برای فیلم تبلیغاتی اعلام کردم که نیازی به معرفی من نیست و می‌خواهم که شرایط و وضعیت بیکاری و فقر و عدم توجه به آنها را به مردم معرفی کنید.

*مردم خودشان در روز 29 اردیبهشت تصمیم خواهند گرفت، دولت کارو کرامت کار می کند تا کرامت نسل جوان و مردان و زنان کشور حفظ شده و فقر و بیکاری از بین برود و دولتی در تراز دولت اسلامی ایجاد شود.

*کلیدها به قفل ها زده خواهد شد و قفل های کشور را می گشاییم.

* اولین گام تغییر به اراده مردم و در روز انتخابات بستگی دارد، درگام بعد همه مردم باید در بخش های مختلف به میدان بیایند تا تغییر در وضعیت معیشت مردم اتفاق بیفتد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *