حضور نیروی انتظامی در جامعه کارگشا است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان ، برقراری امنیت را مهمترین عامل ثبات در سایر بخش های جامعه دانست و گفت: مسئولیت اصلی برقراری امنیت در کشور برعهده نیروی انتظامی است.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “ابوالقاسم یعقوبی” در دیدار حجت الاسلام”مهدی بهشتی پور” جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با وی، ضمن قدردانی از خدمات ارزنده نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت در جامعه، از خراسان شمالی به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور نام برد و اظهارداشت: ارتقاء ضریب امنیت عمومی کشور و استان خراسان شمالی موجب می شود تا بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مسیر مطلوب و مثبت حرکت کنند.
وی، حضور نیروی انتظامی در جامعه را کارگشا دانست و بیان داشت: مسائل و مشکلات اجتماعی فرآیندی غیر قابل پیش بینی هستند و ما باید به عنوان مسئولان اجرایی به گونه ای آنها را مدیریت کنیم تا مردم آسیب دیده و نیازمند کمک، احساس آرامش کنند.
آیت الله “یعقوبی” با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و انضباط اجتماعی، تصریح کرد: تعامل بین مردم، مسئولان و پلیس موجب کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی می شود.
امام جمعه مرکز استان، برقراری امنیت را مهمترین عامل ثبات در سایر بخش های جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی برقراری امنیت در کشور برعهده نیروی انتظامی است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم، حافظان اصلی انقلاب هستند و ما به عنوان خادمان ملت باید صادقانه به آنان خدمت کنیم، گفت: ارائه خدمات مناسب و به موقع، اعتماد و رضایتمندی مردم را به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها مرجع برقراری امنیت در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است، بیان کرد: انسجام کاری و همدلی میان مسئولان امنیتی استان، مهمترین عامل ایجاد امنیت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *