برخورد با مخلان نظم و امنيت در چهارشنبه آخرسال/ توقيف خودروهاي مزاحم تا پايان تعطيلات نوروز

فرمانده نيروي انتظامي گفت:با هماهنگي قضايي، با مخلان نظم و امنيت در چهارشنبه آخرسال قطعا برخورد مي شود و خودروهاي مزاحم نيز تا پايان تعطيلات نوروز توقيف مي شوند.

سردار “حسين اشتري” در يازدهمين همايش سراسري روسا و مديران پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در جمع خبرنگاران به راه اندازي قرارگاه نوروزي در نيروي انتظامي براي ايام نوروز و بعد از تعطيلات اشاره کرد و گفت: اميدواريم که در اين ايام باقي مانده از سال با همت همکاران و هماهنگي مردم بتوانيم برنامه هاي خوبي داشته باشيم .

وي با اشاره به چهارشنبه آخرسال به شهروندان هشدار داد که در اين ايام فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند ضمن اينکه با توليد و توزيع کنندگان مواد محترقه آسيب زا نيز طبق قانون، برخورد مي شود .

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: بايد همزمان با اجراي اين گونه برنامه ها نظير چهارشنبه آخرسال و … ، آسايش و آرامش مردم نيز مدنظر قرار بگيرد.

سردار اشتري تصريح کرد: خودروهايي که براي مردم باعث ايجاد نگراني و مزاحمت مي شوند تا بعد از تعطيلات نوروز توقيف مي شوند. اميدواريم که مردم در اين راستا همکاري لازم را داشته باشند.

فرمانده ناجا تصريح کرد: کساني که تخلف مي کنند طبق قانون و قطعا با هماهنگي قضايي با آنها برخورد مي شود و تا بعد از تعطيلات نوروز در خدمت آنها خواهيم بود.

وي تصريح کرد: به هيچ عنوان نبايد کاري انجام شود که رفت و آمد مردم را دچار مشکل کند؛ پليس همچنين با کساني که در اتوبان ها با نقض قوانين راهنمايي و رانندگي، مرتکب تخلف مي شوند برخورد مي کند .

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: آسيب هاي که در چهارشنبه آخر سال به برخي از جوانان وارد مي شود بسيار نگران کننده است ؛ مايل هستيم چند روز آينده از سال به خوبي سپري شود تا با آسايش وارد سال جديد شويم.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به همايش امروز پليس راهور، گفت: در اين همايش برنامه هاي ايام نوروز و سال آينده مرور و بررسي شد و همکاران ما طي روزهاي آينده آماده هستند که کار خود را آغاز کنند .

سردار اشتري تأکيد کرد: انتظار ما اين است که مردم هم با پليس راه و راهور همکاري هاي لازم را داشته باشند.

وي به تعطيلات نوروزي و آغاز سفرهاي شهروندان اشاره کرد و گفت: همکاران ما آمادگي لازم دارند که با جرايم برخورد پيشگيرانه صورت بگيرد، ضمن اينکه مردم نيز اگر حرکت مشکوکي ديدند حتما با پليس 110 تماس بگيرند.

فرمانده نيروي انتظامي به قرارگاه نوروزي امام علي (ع) پرداخت و افزود: همچنين قرارگاه هاي فرعي نظير راهنمايي و رانندگي ، سرقت و … در ايام نوروز فعال و آماده خدمت رساني به شهروندان هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *