نعمتی: پیکان خودباوری لازم برای کسب سهمیه را نداشت


سیامک نعمتی

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش خودباوری لازم برای کسب سهمیه را نداشت.

سیامک نعمتی در گفت‌وگو با سادس، درباره عملکرد خود در لیگ شانزدهم اظهار کرد: امسال سال بسیار خوبی برای من بود. در تیم پیکان بسیار خوب عمل کردم و در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بودم. 6 گل را برای این تیم به ثمر رساندم و سه پاس گل دادم و فکر می‌کنم آمار قابل قبولی برای یک بازیکن جوان باشم. امیدوارم در آینده بتوانم به پیشرفت فوتبالی‌ام ادامه بدهم.

وی درباره وضعیت باشگاه پیکان هم گفت: ابتدای فصل که کار را شروع کردیم در 4 -5 بازی عملکرد ما زیاد خوب نبود و نتوانستیم نتیجه بگیریم اما در ادامه روند نتیجه‌گیری تیم ما تغییر کرد. دوباره وقتی لیگ تعطیل شد و به تعطیلات نیم فصل رفتیم با آغاز مجدد لیگ باز هم شکست‌های بدی را متحمل شدیم و همین  امر باعث شد نتوانیم در کورس به دست آوردن سهمیه باشیم. با این حال فکر می‌کنم برای تیمی مثل پیکان که تازه به لیگ برتر آمده بود نتایج خوبی به دست آوردیم و رتبه‌مان در جدول خوب است. البته خودم هم قبول دارم ما خودباوری لازم برای کسب سهمیه را نداشتیم.

وی درباره اظهارات آرش برهانی که درباره او انجام داده بود هم گفت: آرش برهانی یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی است. آرزوی هر بازیکن جوانی است که کنار او بازی کند. با وجود اینکه با آرش در تیم هم‌پستی بودم اما به عنوان یک بازیکن همیشه از تجربیات ما را بهره‌مند می‌کرد. خوشحالم که مدتی را در کنار این بازیکن فوتبال بازی کردم.

او همچنین درباره گادوین منشا هم گفت: زمانی که این بازیکن به تیم ما آمده بود فکر نمی‌کردیم بتواند برای تیم ما گل‌های زیادی بزند اما این اتفاق رخ داد و این بازیکن خودش را نشان داد. بدون شک در تیم ما بازیکنان زیادی همچون منشا حضور داشتند که هر یک برای خود ستاره بودند. ما یک تیم بودیم و یکدل و یکصدا برای موفقیت پیکان تلاش کردیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده در پیکان می‌ماند یا خیر گفت: هیچ چیز هنوز مشخص نیست اما در پایان فصل می‌خواهم ابتدا به پیشنهادات خارجی‌ام فکر کنم و اگر آن‌ها به نتیجه نرسید، اولویتم حضور در باشگاه پیکان است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *