” افتخار ” مدیر عامل موسسه کاسپین شد/معرفی مدیر عامل جدید

ذکریا متحمل از مدیریت عامل کاسپین کنار رفت و افتخاری جایگزین وی شد.
به گزارش سرویس اخبار بانک سادس، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده موسسه اعتباری کاسپین که در تاریخ ٩۶/٠٢/٠٧ برگزار گردید، سه عضو جدید هیأت مدیره جایگزین اعضا مستعفی برای مدت باقیمانده شدند.

بر این اساس ترکیب هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین متشکل از آقایان علی نعیمی، علی ساعی راد، سید قادر محمدی، علیرضا طاهریان و مرتضی عنایتی می باشد و آقایان مهدی مقبلی و غلامحسین ملائی به عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره از طرف سهامداران انتخاب شدند.

اولین جلسه اعضاء هیأت مدیره جدید بعد از مجمع تشکیل و علی نعیمی به سمت رئیس هیأت مدیره، علیرضا طاهریان به سمت نائب رئیس هیأت مدیره و محمد جعفر افتخار را بعنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

معرفی مدیر عامل جدید کاسپین
محمد جعفر افتخار مدیرعامل سال‌های دور بانک یکی از این بزرگان است. آذرماه سال ۶۵ که بانک تجارت روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشت مردی ماجراجو و مبارز سکان هدایت آن را برعهده گرفت و تا سال ۷۲ توانست بانک تجارت را به نقطه اوج برساند. این مرد ریزبین و نکته‌سنج اگرچه اصلیت دزفولی دارد اما متولد خیابان اسکندری تهران است و در میدان خراسان و دروازه دولاب روزگار جوانی را پشت سر گذاشت.

وی قبل از انقلاب به استخدام «بانک بین الملل ایران» درآمد که در زمان خود بسیار پیشرفته بود و بعد از انقلاب با بانک ملت ادغام شد.وی پس از آن به عنوان مدیر بانک (صادرات) به استان فارس رفت و سال ۶۵ هم به عنوان مدیرعامل بانک تجارت منصوب شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *