قهرمانی تیم ملی هاکی سالنی در آسیا

تیم ملی هاکی سالنی ایران برای هفتمین‌بار پیاپی قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش سادس، ملی‌پوشان ایران در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا روبه‌روی قزاقستان قرار گرفت و توانست این بازی را ۱۰ بر یک به سود خود به پایان ببرد و قهرمان این دوره  رقابت‌ها شود.

تیم ملی هاکی سالنی ایران در مرحله گروهی مالزی، عمان و قطر را شکست داده بود و در نیمه‌نهایی نیز ازبکستان را از پیش رو برداشت.

هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا با حضور هشت تیم در دو گروه از چهارم لغایت هشتم اردیبهشت‌ماه به میزبانی دوحه قطر پیگیری شد. ملی‌پوشان هاکی ایران در گروه A با تیم‌های ملی مالزی، عمان و قطر (میزبان مسابقات) هم‌گروه بودند و تیم‌های ملی قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه و تایلند نیز در گروه B با هم رقابت کردند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ آلمان بود که دو تیم ایران و قزاقستان جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را بدست آورد.

یعقوب بهرامی، امیر اروئی، نیما حیدری، بهنام سعدی، حمید نورانیان، عباس اروئی، محسن بهلولی، سیدمحمد قریشی، نوید طاهری‌راد، علیرضاچزانی شراهی، بهداد بیرانوند، وحید صمدی اسامی ملی‌پوشان هاکی سالنی ایران است و اسفندیار صفایی به عنوان سرمربی، ابوالفضل یوسفی و مسعود بهلولی به عنوان مربی، حمیدرضا بخارایی، هادی شریعتی به عنوان سرپرست این تیم را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *