لغو سفر قایقرانان معلول به مجارستان/ اردونشینان حقوق می‌گیرند


قایقرانی معلولان

رییس انجمن قایقرانی جانبازان و معلولان از پرداخت حقوق به قایقرانان اردونشین در سال جاری خبر داد.

محمد حائری در گفت‌وگو با سادس، درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی قایقرانی پس از پایان اردوی اول که فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، خاطر نشان کرد: پس از پایان اردوی اول که با حضور چهار قایقران برگزار شد، اردوی دوم با حضور پنج ورزشکار یعنی نادر عیوضی، اسلام جاهد، اکبر طهماسبی، شهلا بهروزی راد و مریم سلطانی از ششم اردیبهشت ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز و به مدت ۲۱ روز ادامه‌ خواهد داشت.

وی همچنین از لغو اعزام تیم‌ ‌ملی قایقرانی معلولان به مسابقات کاپ دو جهانی مجارستان در مرداد ماه خبر داد و گفت‌: به دلیل کم اهمیت بودن این رقابت‌ها و کمبود اعتبارات، تیم‌ ‌ملی قایقرانی که قرار بود در رشته کایاک یک نفره مسافت ۲۰۰ متر در این رقابت‌ها شرکت کند، به این مسابقات اعزام نخواهد شد. البته تلاش ما بر این است که تیم را برای مسابقات قهرمانی جهان در چک و قهرمانی آسیا در چین آماده کنیم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

حائری یکی از مشکلات تیم‌ ‌ملی قایقرانی معلولان را عدم اعزام به اردوهای برون مرزی عنوان کرد و افزود: نبود اردوهای برون مرزی برای قایقرانان معلول سبب می‌شود تا قایقرانان از نظر تکنیکی نسبت به حریفان خارجی رشد زیادی نداشته باشند و در ثانیه‌ها رقابت‌ را واگذار کنند. متاسفانه نبود اردوهای برون مرزی بعضی وقت‌ها سبب می‌شود تا قایقران این رشته را رها کند و وارد رشته دیگری شود. ما باید تحت هر شرایطی سرمایه‌های خود را در این رشته حفظ کنیم تا رها نشوند.

وی یکی دیگر از مشکلات قایقرانی معلولان را نبود ‌اسپانسر در قایقرانی جانبازان و معلولان بیان کرد و گفت: به دلیل نبود تبلیغات کافی در این رشته، متاسفانه هیچ ‌اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری در رشته قایقرانی معلولان نیست، با وجود این که با چند ‌اسپانسر برای امسال وارد مذاکره شدیم، اما هیچ کدام حاضر به همکاری با قایقرانی معلولان نبودند.

رییس انجمن قایقرانی جانبازان و معلولان در پایان از پرداخت حقوق به قایقرانان حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی از سال ۹۶ خبر داد  و خاطرنشان کرد: به دستور محمود خسروی وفا به تمام قایقرانان معلول حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی امسال حقوق پرداخت خواهد شد. البته این مساله طی دستورالعملی در حال بررسی است و بزودی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *