پلیس حافظ صندوق‌های رأی است

فرمانده ناجا با اشاره به برنامه ریزی‌های دقیق نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات در کشور گفت: ناجا مسئولیت حفاظت از صندوقهای رأی را دارد و ان شاالله انتخابات در کمال امنیت برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در دومین روز از بیست‌ودومین همایش سراسری فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اظهار داشت: مسئولیت حفاظت از صندوق‌های رأی با نیروی انتظامی و پلیس است و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آمادگی کامل نیروهای انتظامی شاهد برگزاری انتخابات در فضایی کاملا امن و سالم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از مدتها قبل نیروی انتظامی برنامه‌های دقیقی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات انجام داده است و حتی آمادگی‌های لازم را داشتیم تا در صورت بروز تحرکات خاص پس از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، براساس قانون عمل کنیم که خوشبختانه هیچ اتفاق قابل توجهی رخ نداد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به دستاوردهای پلیس در سال ۹۵ در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سال ۹۵ کشفیات کالاهای قاچاق توسط نیروی انتظامی به نسبت سال قبل از آن بیش از ۵۰ درصد افزایش داشت. ولی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تمرکز و توجه بیشتر به مبادی ورودی کالا، درنظر داریم با حمایت قوه‌قضاییه این امر را محقق کنیم و حضور جدی و پررنگتری در مبادی ورودی کالا به کشور داشته باشیم تا مقابله جدی تری را با ورود کالاهای دیگر انجام دهیم.

وی در پایان با اشاره به تعامل خوب نیروی انتظامی و مراجع قضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر کارها در فضای خوبی در حال انجام است و امیدواریم با تعامل بیشتر با مقامات قضایی، شاهد ارتقای اقتدار پلیس بوده و فضای امن تری را در جامعه تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگار تسنیم، در دومین روز از همایش سراسری فرماندهان ناجا سرلشگر باقری رئیس ستادکل نیروهای مصلح و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی حضور یافتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *