حضور پلیس در همه عرصه ها، امنیت آفرین است

آیت الله “مهمان نواز” نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت:حضور پلیس در همه عرصه ها، امنیت آفرین است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “مهمان نواز” در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان شمالی و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان، ضمن تبریک سال نو گفت: نیروی انتظامی در کلیه صحنه ها، همیشه آماده و حاضر بوده و به شکر خداوند کارنامه درخشانی داشته است.
وی همچنین آسایش و آرامش حاکم را مرهون تلاش و کوشش پلیس استان خواند و گفت: حضور پلیس در همه عرصه ها، امنیت آفرین است.
آیت الله مهمان نواز امنیت حاکم در ایران اسلامی را، بی نظیر خواند و افزود: بی تردید این امنیت و آرامش را مدیون خون شهیدان، وحدت مردم و تلاش های گسترده امنیت آفرینان نیروهای انتظامی و دستگاه های امنیتی می دانیم.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ویژگی های استثنایی نظام ما این است که فرماندهی کل قوا، رهبر دینی و مرجعیت مردم است و نعمتی است که نصیب ما شده، ضمن این که ما اعتقاد داریم بخشی از وظایف و امور محوله نیروهای اطلاعاتی و انتظامی جنبه معنوی دارد و شما وسیله ای برای اجرای آن هستید.
وی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی با کمک خداوند و عنایت اهل بیت(ع) توطئه هایی کشف می شود و این امر به واسطه تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و دعای خیر مردم است در سطح جهان ناامنی هایی وجود دارد که در کشور ما با تلاش پلیس شاهد آن نیستیم و در صورت وجود ناامنی توسط پلیس کشف و خنثی می شود. مردم به خاطر استمرار این امنیت، شما را خیلی دوست دارند و به همین خاطر بچه هایشان همیار شما می شوند.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور بسیار ملموس و محسوس پلیس در ایام نوروز افزود: کسانی که اسباب آسایش مردم را فراهم می کنند، وظیفه بزرگی برعهده دارند که از آنان تشکر می کنم و دعا گوی آنها هستم، کار ماموران امنیتی و انتظامی ثواب و اجر زیادی دارد.
آیت الله مهمان نواز در پایان عملکرد نیروی انتظامی استان خراسان شمالی را رضایت بخش خواند و گفت: امروز بحمدالله سکان نیروی انتظامی در استان در دستان فرماندهانی مومن، ولایی، مدیر و مدبر می باشد که جا دارد از تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی استان به پاس امنیت حاکم تقدیر و تشکر کنم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *