حضور پليس در همه عرصه ها، امنيت آفرين است

آیت الله “مهمان نواز” نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت:حضور پلیس در همه عرصه ها، امنیت آفرین است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آیت الله “مهمان نواز” در ديدار با فرمانده انتظامي خراسان شمالی و مسئولان انتظامي و مرزباني استان، ضمن تبريک سال نو گفت: نيروي انتظامي در كليه صحنه ها، هميشه آماده و حاضر بوده و به شكر خداوند كارنامه درخشاني داشته است.
وی همچنين آسايش و آرامش حاكم را مرهون تلاش و كوشش پليس استان خواند و گفت: حضور پليس در همه عرصه ها، امنيت آفرين است.
آیت الله مهمان نواز امنيت حاكم در ايران اسلامي را، بي نظير خواند و افزود: بي ترديد این امنيت و آرامش را مديون خون شهيدان، وحدت مردم و تلاش هاي گسترده امنيت آفرينان نيروهاي انتظامي و دستگاه هاي امنيتي می دانیم.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ویژگی های استثنایی نظام ما این است که فرماندهی کل قوا، رهبر دینی و مرجعیت مردم است و نعمتی است که نصیب ما شده، ضمن این که ما اعتقاد داریم بخشی از وظایف و امور محوله نیروهای اطلاعاتی و انتظامی جنبه معنوی دارد و شما وسیله ای برای اجرای آن هستید.
وی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی با کمک خداوند و عنایت اهل بیت(ع) توطئه هایی کشف می شود و این امر به واسطه تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و دعای خیر مردم است در سطح جهان ناامنی هایی وجود دارد که در کشور ما با تلاش پلیس شاهد آن نیستیم و در صورت وجود ناامنی توسط پلیس کشف و خنثی می شود. مردم به خاطر استمرار این امنیت، شما را خیلی دوست دارند و به همین خاطر بچه هایشان همیار شما می شوند.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور بسيار ملموس و محسوس پليس در ايام نوروز افزود: کسانی که اسباب آسایش مردم را فراهم می کنند، وظیفه بزرگی برعهده دارند که از آنان تشکر می کنم و دعا گوی آنها هستم، کار ماموران امنیتی و انتظامی ثواب و اجر زیادی دارد.
آیت الله مهمان نواز در پایان عملكرد نيروي انتظامي استان خراسان شمالی را رضايت بخش خواند و گفت: امروز بحمدالله سكان نيروي انتظامي در استان در دستان فرماندهاني مومن، ولايي، مدير و مدبر مي باشد كه جا دارد از تلاش هاي شبانه روزي مجموعه نيروي انتظامي استان به پاس امنيت حاكم تقدير و تشكر كنم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *