فرمانده انتظامي استان از كشف 372 كيلو و 550 گرم ترياك و 154 كيلوگرم حشيش طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “احمد علي گودرزي” گفت: ماموران انتظامي شهرستان لارستان در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل محور مواصلاتي بندر عباس – لارستان، به يك دستگاه خودرو سمند مظنون و خودرو را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي از اين خودرو مقدار 60 كيلو گرم ترياك كشف و سه نفر متهم دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: در عملياتي ديگر نيز ماموران انتظامي شهرستان ني ريز يك دستگاه خودرو پرايد كه قصد انتقال يك محموله مواد مخدر از سيرجان به ني ريز را داشت، در ورودي اين شهرستان توقيف و در بازرسي از آن 154 كيلو گرم حشيش كشف كردند که دراين رابطه يك نفر متهم نیز دستگير شد.
سردار گودرزي افزود: ماموران انتظامي شهرستان داراب ، ضمن توقيف يك دستگاه كاميون در محور بندرعباس- داراب ، 56 كيلو و 550 گرم ترياك كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.
وي ادامه داد: در دو عمليات جداگانه ديگر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به دو دستگاه خودرو پژو پارس و كاميون مظنون و خودرها را متوقف كردند؛ در بازرسي از اين خودرو ها 165 كيلو گرم ترياك كشف و دو نفر متهم دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان در ادامه از كشف مقاديري مواد مخدر در شهرستان شيراز خبر داد و افزود: ماموران يگان امداد با ايجاد ايست و بازرسي در ورودي شهرستان شيراز به يک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و آن را جهت بررسي بيشتر متوقف كه در بازرسي از اين خودرو مقدار 91 كيلو گرم ترياک كشف و پنج نفر دستگير شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *