فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷۲ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک و ۱۵۴ کیلوگرم حشیش طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “احمد علی گودرزی” گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی بندر عباس – لارستان، به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف و سه نفر متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان نی ریز یک دستگاه خودرو پراید که قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از سیرجان به نی ریز را داشت، در ورودی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۵۴ کیلو گرم حشیش کشف کردند که دراین رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
سردار گودرزی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب ، ضمن توقیف یک دستگاه کامیون در محور بندرعباس- داراب ، ۵۶ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در دو عملیات جداگانه دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به دو دستگاه خودرو پژو پارس و کامیون مظنون و خودرها را متوقف کردند؛ در بازرسی از این خودرو ها ۱۶۵ کیلو گرم تریاک کشف و دو نفر متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه از کشف مقادیری مواد مخدر در شهرستان شیراز خبر داد و افزود: ماموران یگان امداد با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان شیراز به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف که در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۱ کیلو گرم تریاک کشف و پنج نفر دستگیر شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *