دستگيري جاعل حرفه اي تراول چک هاي جعلي در قم

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري جاعل حرفه اي 159 تراول چک جعلي در قم خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ احمد کرمي” اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر خريد اجناس از طريق تراول چک جعلي توسط فردي در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بلافاصله با اعزام ماموران پليس آگاهي استان و بررسي صحت موضوع، نامبرده دستگير شد.
رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در تحقيقات انجام شده توسط کارآگاهان مشخص شد متهم اهل يکي از استان هاي غربي و داراي يک فقره سابقه کيفري است.
سرهنگ کرمي گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم به طرز ماهرانه اي اقدام به جعل اسکناس کرده و با يک دستگاه خودرو پژو 405 ضمن سفر به استان هاي پرتردد کشور در ايام نوروز از چک پول های جعلي استفاده مي کرد.
وي گفت: در بازرسي از خودرو متهم يک دستگاه پرينتر رنگي، تعداد زيادي کاغذ خام و آماده به چاپ به همراه تجهيزات جانبي و 159 فقره تراول چک يک ميليون ريالي جعلي کشف شد.
رئيس پليس آگاهي استان قم با اشاره به اینکه تاکنون يک نفر شاکي در خصوص این پرونده شناسایی شده که مبلغ 20ميليون ريال از وی کلاهبرداري شده است،گفت: متهم پس از تناقض گويي هاي بسيار سرانجام به بزه انتسابي اعتراف و نهايتاً با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *