دو خدمت جدید ثامن پرداخت و پایا در دسترس مشتریان

در راستای ارائه خدمات نوین و سرعت در خدمت‌رسانی به مشتریان به همت معاونت فن آوری اطلاعات موسسه اعتباری ثامن و شرکت ثامن ارتباط عصر دو خدمت جدید ثامن پرداخت و پایا در دسترس مشتریان قرار گرفت.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن،به گفته حسین رضوانیان مدیر انفورماتیک موسسه اعتباری ثامن سامانه پایا خدمت جدیدی از موسسه اعتباری ثامن است که امکان انتقال الکترونیک وجوه بین حساب‌های مشتریان موسسه اعتباری ثامن با سایر بانک‌ها را برای مشتریان محترم را فراهم آورده است .
بنابراین گزارش حداکثر سقف انتقال وجه از یک حساب در یک شبانه‌روز از طریق اینترنت بانک و سامانه مبلغ ۳۰ میلیون ریال می‌باشد .
خدمت دیگر و جدید موسسه اعتباری ثامن ، ثامن پرداخت می‌باشد که جهت بهره‌برداری گسترده و گرافیکی از بستر USSD تهیه‌شده است که بر روی بستر USSD و بستر اینترنت به‌صورت آنلاین قابل بهره‌برداری می‌باشد این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی ، IOS و ویندوزی پیاده‌سازی شده است .

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان تراکنش‌های بانکی را به‌صورت آسان و سریع انجام داد و با مزایایی همچون بارکد خوان داخلی برای پرداخت قبض ، خواندن و مجزا نمودن اس ام‌اس‌های قبض ، خواندن شماره تلفن‌های دستگاه برای شارژ مستقیم ، ایجاد میانبر برای انجام امور بانکی ، احراز هویت با اثرانگشت (IOS) و… این امر را تسهیل کرده است.

به نقل از رضوانیان هدف این نرم‌افزار سرعت بخشیدن ، آسان نمودن و بالا بردن امنیت انجام امور بانکی می‌باشد که به همین منظور از جدیدترین فنّاوری‌ها برای توسعه آن استفاده‌شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *