کاهش هزینه ها و افزایش سهم بازار در دستور کار مدیریت استان قرار دارد

به منظور افزايش رضايت مندي ذي نفعان اعم از سهامداران، مشتريان و كاركنان ضروري است اقداماتي كه منجر به كاهش هزينه هاي (عملياتي ، غير عملياتي)، افزايش درآمد هاي بانك (مشاع و غير مشاع) و افزايش سهم بازار مي گردد به جد در دستور كار قرار گيرد .
به گزارش سادس به نقل از  روابط عمومی بانک در یزد، محمد علی شيروي مدير شعب بانک در استان یزد با بیان این مطلب بیان کرد: طبيعتاً افزايش درآمد هاي بانك بويژه درآمد هاي غير مشاع علاوه بر افزایش رضایت مندی مشتریان وسهامداران ، شرايط ارتقا بخشيدن به معيشت همكاران را براي مديران ارشد بانك نیز فراهم مي کند و انشاا… با تلاش هوشمندانه همكاران شاهد اعتلاي بيش از پيش بانك قوامين در نظام بانكي كشور باشيم .
مدير شعب استان یزد  ضمن مثبت ارزيابي نمودن عملكرد اين مديريت در سال گذشته خاطر نشان کرد: در ابتداي سال 94 رويكرد مديريت استان حركت به سمت سود آوري بود و در اين راستا تجهيز منابع با اولويت منابع مالكيتي و سپس منابع وكالتي با كمترين هزينه انجام شد که اين امر كاهش قيمت تمام شده پول و افزايش درآمد هاي مشاع و غير مشاع كه خود به ترتيب از پرداخت تسهيلات و ارائه خدمات بانكي و بهره برداري از خدمات بانكداري الكترونيك حاصل می شود را در پی داشت .
شیروی با اشاره به آمار ارائه شده توسط ادارات مركزي بانک در خصوص عملکرد استان كه بر اساس سرانه هر شعبه استخراج گرديده، موفقيت هاي به دست آمده  را نتيجه تلاش كاركنان استان در طول سال گذشته دانست و این موفقیت ها را  به شرح ذيل اعلام کرد :
1-كسب رتبه نخست در بين 32 مدیریت بانک در سطح كشور در زمينه كاهش قيمت تمام شده پول بر اساس گزارش مقايسه اي تفكيكي قيمت تمام شده پول استان ها در دي ماه 1394نسبت به سال 1393 كه قيمت تمام شده پول در استان با كاهشي معادل 0.455% سبب گرديد  استان10 پله نسبت به جايگاه قبلي خود ارتقا يابد.
2-كسب رتبه نخست در بين 32 مدیریت بانک درسطح كشور در زمينه مصارف (تسهيلات پرداختي) بر اساس سرانه شعبه با رويكرد افزايش درآمد هاي مشاع.
3-كسب رتبه سوم در بين 32 مدیریت بانک درسطح كشور (رتبه اول و دوم به ترتيب متعلق به مديريت هاي محترم شعب شرق و غرب تهران بزرگ مي باشد) در زمينه منابع مالكيتي (ارزان قيمت) بر اساس سرانه شعبه با رشدي معادل 92% نسبت به پايان سال 93 با رويكرد  اصلاح تركيب منابع و در پي آن كاهش قيمت تمام شده پول و افزايش درآمد هاي غير مشاع.
4-كسب رتبه چهارم در بين 32 استان كشور در زمينه مانده حساب قرض الحسنه جاري (ابزار دسته چك) بر اساس سرانه شعبه با رويكرد : تجهيز منابع مالكيتي و به تبع كاهش قيمت تمام شده پول.
5-افزايش 93 درصدي سرانه درآمد دستگاه هاي خودپرداز استان نسبت به فروردين 94 با تاکید بر افزايش درآمد هاي    غير مشاع .
6-رشد 38 درصدي تعداد حساب هاي جاري استان (توسعه كمي) و كاهش 36 درصدي تعداد چك هاي برگشتي (توسعه كيفي) .
وی هم چنین در پایان با اشاره به رونمایی از سند تحول بنیادین بانک تصریح کرد: این سند راهبردی نقشه راه  حرکت بانک قوامین را نشان می دهد و آینده روشنی را برای بانک رقم خواهد زد .
شیروی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت این سند پیگیری مستمر و جلوگیری از انحرافات در مسیر اجرای آن است ، افزود: پایش و ارائه آمار از روند اجرای این سند در بازه های زمانی پیوسته ضمن جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر ؛ اگر در نقطه ای سرعت لازم را نیز نداشته باشیم به ما گوشزد خواهد داد.
مدیرشعب بانک در یزد با تاکید بر مرحله اجرای سند تحول ، نیروی انسانی جوان ، پرتلاش ، با انگیزه و دانش آموخته را یکی از مزیت های رقابتی بانک قوامین درمقایسه با سایر بانک ها دانست و افزود: با تکیه بر همین نیروی انسانی می توان به آینده سند خوش بین بود .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *