بانک تجارت امروز به تنهایی فروشگاه رفاه را عرضه می کند

بانک تجارت بعد از عدم فروش بلوک ۵۲ درصدی فروشگاه رفاه توسط ۵ گروه ، امروز به تنهایی اقدام به عرضه ۹.۴۷ درصد سهم می کند تا در صورت فروش ، به مانند بانک ملت از ترکیب سهامداری آن خارج می شود.
به گزارش سادس، در پی عدم فروش بلوک ۵۲ درصدی فروشگاه رفاه که ۲۲ اسفند توسط بانک‌های صادرات و ‌تجارت ملی به همراه سرمایه گذاری امید و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در فرابورس عرضه شده بود، بانک تجارت امروز به تنهایی اقدام به عرضه ۹.۴۷ درصد سهم می کند تا در صورت فروش ، به مانند بانک ملت از ترکیب سهامداری آن خارج می شود.

این بلوک شامل بیش از ۴۲ میلیون و ۶۷۶ هزار سهم است که به قیمت پایه هر سهم ۱۶۶۰ تومان و با شرایط ۲۰ درصد نقد و باقی اقساط روانه میز فروش می شود.

بانک ملت ۱۹ اسفند اقدام به عرضه ۱۰ درصد سهام فروشگاه رفاه کرد که بعد از ۴ روز رقابت ، ۷۴ درصد بیش از قیمت پایه به فروش رسید.

این بلوک شامل ۴۵ میلیون ۴۴۳ هزار و ۸۱۰ سهم به قیمت پایه هرسهم ۹۵۰۱ ریال و به ارزش بیش از ۴۳ میلیارد تومان بود که در نهایت به قیمت ۱۶۵۵ تومان و به ارزش بیش از ۷۵.۲ میلیارد تومان توسط کارگزاری سی ولکس کالا ، برای شرکت بازرگانی سپهر نوید آفرین خریداری شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *