تبلیغ کالای خارجی در کشور شرم‌آور است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مساله تولید داخل و استفاده از کالای داخلی بحثی جدی است و در این زمینه زنان می توانند خانواده ها را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند.

به گزارش سرویس اقتصادی سادس، محمدرضا نعمت زاده در مراسمی که به مناسبت میلاد با شکوه حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن در وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه اشتغال مهمترین بحث در امور اقتصادی است تصریح کرد : با وجود این همه جوان تحصیلکرده مساله اشتغال جز با اعتماد به نیروهای جوان و مستعد کشور حل نمی شود.

وی با انتقاد از تبلیغ اجناس خارجی بر روی اتوبوس های درون شهری گفت : شرم آور است که از طرفی خواهان کار و ایجاد اشتغال برای جوانان هستیم و از طرف دیگر اتوبوسهای ما تبلیغ کالای خارجی را انجام می دهند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: البته این مساله در تلویزیون ما که ملی است قطع شد چرا که طی چندین جلسه این مساله را مطرح کردیم و آنها هم رعایت می کنند.

نعمت زاده اضافه کرد: تقریبا می توان گفت مشابه همه کالاهای مصرفی را در داخل کشور تولید می کنیم و در این حال چرا باید کالای خارجی را در دستگاههای دولتی و نیمه دولتی و عمومی تبلیغ کنیم؟ این نشان می دهد که هنوز مشکلات فرهنگی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در اروپا نمی بینیم که کالای ما را روی اتوبوسها تبلیغ کنند چرا که آنها تعصب دارند افزود: اما ما در کشورمان با افتخار این تبلیغات را انجام می دهیم.

نعمت‌زاده در ادامه با اشاره به پستهای سازمانی که خانمها در وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت آنها را احراز کرده اند اظهار کرد : در طول مدت دولت یازدهم جمعا 81 پست سازمانی و مسوولیت در سطوح بالا به خانمها محول شده و امیدواریم در دولت آینده بتوانیم معاون وزیر هم از بین خانمها داشته باشیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *