جزئیات درگیری خونبار هواداران نساجی و خونه‌به‌خونه


درگیری در داربی مازندران

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: متاسفانه با اقدامات تامینی نیروی انتظامی از تعرض‌های طرفداران نساجی کاسته نشد و با پاره کردن فنس و ورود به زمین، به نیروی انتظامی حمله ور شدند.

محمدتقی عباسپور در گفت‌وگو با سادس، درباره اتفاقات بازی خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر، اظهار کرد: در این بازی تا زمانی که تیم نساجی جلو بود، مشکلی نبود اما از زمانی که تیم نساجی گل مساوی را خورد، متاسفانه بعضی از هواداران تیم نساجی که احتمالا با نقشه قبلی سعی بر به تعطیلی کشاندن بازی داشتند، شروع به درگیری و اقدام به پرتاب بطری و سنگ و چوب کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای جلوگیری از تنش میان طرفداران دو تیم فاصله انداخت، افزود: متاسفانه با اقدامات تامینی نیروی انتظامی نیز از تعرض های طرفداران نساجی کاسته نشد و با پاره کردن فنس و ورود به زمین، به نیروی انتظامی حمله ور شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان بابل اظهار کرد: در این درگیری ها که فقط از سوی طرفداران نساجی بوده، یکی از سنگ ها به سر سرباز نیروی انتظامی برخورد کرد و رئیس آگاهی بابل نیز در این درگیری ها دچار جراحت شد که تا ساعاتی از شب برای مداوا در بیمارستان بستری بود.

عباسپور با اشاره به اینکه خوشبختانه طرفداران خونه به خونه هیچ حرکت اضافی نداشته و سرجای خود بودند، تصریح کرد: معتقدم نیروی انتظامی در این موضوع مدارا کرد.

وی افزود: اگر نیروی انتظامی، عوامل اصلی اتفاقات دیروز را دستگیر می کرد این همه مشکل به وجود نمی آمد.

در این حادثه ۵۷ نفر مصدوم شدند که ۴۷ نفر از حادثه دیدگان سرپایی مداوا و حدود ۱۰ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند. با این حال امروز همه مصدومان این درگیری از بیمارستان مرخص شدند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *