سرمایه گذاران “پرداخت” را شناختند/ عرضه اولیه تا دو سه روز دیگر

آخرین وضعیت مالی و عملیاتی شرکت به پرداخت ملت برای سرمایه گذاران تشریح شد تا به گفته مدیران، این زیرمجموعه بانک ملت طی دو سه روز آینده ، با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام وارد بورس شود.
به گزارش سرویس اخبار بانک سادس، در پی درج نماد هفته گذشته شرکت به پرداخت ملت در بازار دوم معاملات بورس تهران، عصر دیروز مدیران بانک ملت ، گروه مالی ملت و هیات مدیره “پرداخت” ، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت را اعلام کردند و به سئوالات پاسخ دادند.

در این جلسه ، بعد از اعلام نکاتی توسط مدیرعامل بانک ملت، قائم مقام این بانک ویژگی ها و مختصات “پرداخت” را تشریح کرد .مدیرعامل شرکت هم با بیان وضعیت صنعت در جهان و جایگاه شرکت در ایران، اقدامات انجام شده و برنامه های آینده را تبیین کرد.

در بخش پاسخ به سئوالات سهامداران، غلامرضا زال پور مدیرعامل گروه مالی ملت درباره زمان عرضه 10 درصد سهام به پرداخت ملت گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با شرکت بورس، ارسال اطلاعات در کدال و اطلاعیه عرضه در حال تهیه است و این عرضه در هفته جاری (دوشنبه تا چهارشنبه) انجام خواهد شد.

وی گفت: با در نظر گرفتن نسبت P/E گروه و همچنین پیش بینی سود 260 میلیارد تومانی 96 و سود تقسیمی 120 میلیارد تومانی شرکت، به نظر می رسد P/E حدود 7 مرتبه ایی مناسب باشد. تلاش می شود تا سهامداران در برابر خرید سهام شرکت، سود مناسبی را به دست آورند.

به گفته زال پور تنها 10 درصد سهام عرضه اولیه می شود و سال آینده با تصمیم سهامدار عمده، واگذاری بلوکی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین رستم شاه گشتاسبی مدیرعامل “پراخت” با اعلام اینکه در سال آینده قراردادهای تازه ایی با برخی بانک ها بسته خواهد شد، اعلام کرد: کشف قیمت سهام مناسب خواهد بود تا به سهامداران عیدی داده شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *