کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی تحت پوشش مامور دولتی در گلستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل کلاهبردار که تحت پوشش مامور ادارات دولتی اقدام به سه میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان به پليس آگاهي مبني بر اينكه در هفته هاي اخير در مسير تهران به گرگان با شخصي ناشناس كه خود را مامور یکی از ادارات دولتی معرفي كرد آشنا شده و با وعده تهيه وام قرض الحسنه با درصد پايين از وي كلاهبرداري كرده است.
اظهار داشت: مرد كلاهبردار خود را مامور یکی از ادارات دولتی معرفي مي كرد جهت اخذ وام 300 ميليون ريالي از بانك مبلغ 23 ميليون ريال از مالباخته دريافت كرده اما با گذشت زمان خبري از وام نشده ومتوجه موضوع كلاهبرداري می شود.
فرمانده انتظامي گلستان تصريح كرد؛ در پي این شكايت موضوع با تشكيل تيمي ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان بندرگز قرار گرفت.
وي افزود: با بررسي حساب هاي بانك اعلامي از سوي شاكي و بهره گيري از شيوه هاي نوين در پيگيري پرونده ها، ماموران موفق شدند متهم را شناسايي و با اخذ مجوز از مراجع قضائي، در يك عمليات غافلگير کننده اين مامور تقلبي را دستگير كنند.
سردار جاویدان ادامه داد؛ در بازرسي از اموال متهم يك عدد كپي رنگي كارت شناسايي مامور یکی از ادارات دولتی و تعداد زيادي كپي مدارك هويتي (شناسنامه و كارت ملي) مربوط به افراد غير كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه گفت: در روند تحقيقات تكميلي از متهم دستگير شده ،تعداد 25 نفر از مالباختگان شناسايي كه مشخص شد اين فرد در مجموع بيش از سه ميليارد ريال از آنان كلاهبرداري كرده است.
فرمانده انتظامی گلستان در پايان خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *