عکس های خصوصی”دختر دانشجوی جوان”دردسرساز شد

 دختر دانشجویی که تصاویر خصوصی خود را در تلفن همراهش نگهداری می کرد با مفقود شدن حافظه گوشی به دردسری بزرگ افتاد.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز” به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: با طرح شکایت زن جوانی در پلیس فتا شاهرود مبنی بر اخاذی و تهدید به انتشار عکس های خصوصی او در شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا کاظم زاده، افزود: دانشجوی ۲۱ ساله، شاکی این پرونده حافظه گوشی تلفن همراه خود را در محیط دانشگاه گم می کند.

وی به بی احتیاطی صورت گرفته از سوی این دانشجوی جوان اشاره و تصریح کرد: این دانشجو تصاویر و مطالب خصوصی خود را در حافظه مفقود شده گوشی تلفن همراهش نگهداری می کرد.

این مسئول انتظامی افزود: چند روز پس از ماجرای مفقود شدن حافظه گوشی یاد شده، فردی ناشناس با ارسال پیامک، شاکی را به انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی و خانوادگی اش در شبکه های اجتماعی تهدید می کند و دانشجوی جوان ناچار به پلیس فتا مراجعه می کند.

کاظم زاده به تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا اشاره و تصریح کرد: متهم که یکی از دیگر از دانشجویان دانشگاه بود در کمتر از یک روز شناسایی شد؛ او در بازجویی های خود منکر هرگونه اقدامی در این خصوص شد اما با مشاهده دلایل و مدارک پرونده به سوء استفاده از حافظه گوشی تلفن همراه شاکی با انگیزه اخاذی از او اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به عموم شهروندان به ویژه جوانان توصیه کرد که حافظه تلفن همراه، محل مناسبی برای نگهداری اطلاعات و تصاویر خصوصی نیست؛ لذا از نگهداری اطلاعات شخصی و ارزشمند در این فضا پرهیز کنید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *