تقدیرسازمان نظام پزشکی از پخش آگهی تلویزیونی مؤسسه اعتباری عسکریه

 دکتر رضا لاری پور مشاور رئیس‌کل و مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به مدیر عامل مؤسسه اعتباری عسکریه از تولید و پخش تیزراخلاقی«پزشک» تشکر کرد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه،تیزر اخلاقی پزشک که از یکی از مجموعه تیزرهای اخلاقی مؤسسه اعتباری عسکریه است به حسن انجام وظیفه و نوع دوستی پزشکان درهر شرایطی اشاره دارد و بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شده است.
در این نامه آمده است:
احتراماً مراتب سپاس و امتنان خود را از پخش آگهی آن مؤسسه محترم که توجه ویژه‌ای به خدمات خیرخواهانه جامعه پزشکی کشور داشته است اعلام میدارم. اینک که دور زمان و گردش ایام خاطرات تلاش های بی‌وقفه و سختکوشی پزشکان کشور در عرصه های مختلف و خدمت صادقانه و خاضعانه این قشر تحصیلکرده به دست فراموشی سپرده است، درک بالای مدیران مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه به شکرانه پاسداشت همت وثیق پزشکان و خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان کشور مورد احترام و تکریم است. امید است در پرتو الطاف خداوندی همواره مؤید و منصور باشید.
پیش از این نیز تیزرهای اخلاقی جانباز و پسرگلفروش از مجموعه تیزهای اخلاقی تولید شده توسط مؤسسه اعتباری عسکریه از سوی انجمن دفاع از حقوق معلولین ایران و ستاد امر به معروف و نهی از منکر مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته بود.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *