باهر ارسباران: هدف اصلی‌ام، موفقیت در آسیایی 2018 است


شمشیرباز

شمشیرباز کشورمان گفت: هدف اصلی من، موفقیت در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است.

“فرزاد باهر ارسباران” در گفت‌وگو با سادس در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار کرد: هم اکنون من به همراه چهار نفر دیگر در اردوی تهران به سر می‌برم و بعد از این اردو، به استراحت یک هفته‌ای خواهیم رفت تا خودمان را برای مسابقات دانشجویی آماده کنیم.

وی افزود: پس از این مسابقات، اگر قرار باشد به رقابت‌های کره جنوبی اعزام شویم، اردویی نیز در عید نوروز برای آماده‌سازی حضور در این رقابت‌ها برپا خواهیم کرد؛ اما هنوز معلوم نیست که عازم این مسابقات بشویم یا نه.

باهر ارسباران، هدف اصلی خود را حضور در مسابقات آسیایی و جهانی عنوان کرد و گفت: این مسابقه حدود پنج ماه دیگر برگزار می‌شود و با تمام توان برای کسب مدال عازم این مسابقات خواهم شد.

وی بیان کرد: خداراشکر وضعیت جسمانی خودم خیلی خوب است و اکنون در حال کاهش وزن هستم که حدود یک ماه طول خواهد کشید؛ سپس تمرینات اختصاصی‌ام را انجام می‌دهم تا خودم را برای مسابقات پیش رو آماده کنم.

وی ادامه داد: هم از نظر فنی و هم از نظر روانی، وضعیت‌مان بسیار خوب است و بچه‌ها نیز بسیار آماده هستند و همه ما سعی می‌کنیم که به مدال برسیم.

باهر ارسباران تأکید کرد: آقای فخری به عنوان مربی بالای سر ما هست و بسیار زحمت می‌کشد. در این مدت به ما ثابت کرد که چیزی از سایر کشورها کم نداریم و توانسته‌ایم همه تیم‌های مطرح دنیا را شکست دهیم و به لطف خدا یم‌ایدر پی کسب مدال‌های بازی‌های آسیایی و المپیک هستیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *