انجام نظرسنجی درباره انتظارات جوانان از دولت آینده


سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: از امسال نظرسنجی درباره دیدگاه‌های جوانان نسبت به عملکرد دولت و انتظارات آنان از دولت آینده آغاز شده و تا سال آینده ادامه می‌یابد.

محمدرضا فضلی در گفت‌وگو با سادس افزود: گزارش این نظرسنجی را پیش از انتخابات آماده خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان گفت: پروپوزال این پژوهش آماده و  پرسش‌ها و گویه‌ها اصلاح شده است، به عنوان نمونه استفاده جوانان از نرم‌افزارهای تلفن همراه  و افزایش تجرد قطعی به گویه‌ها افزوده شده است. امیدواریم دور هفتم پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان را با همکاری دانشگاه تهران از ماه جاری آغاز کنیم و بتوانیم جمع‌آوری داده‌ها را در بهار سال آینده به پایان ببریم و از نتایج آن استفاده کنیم.

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جمع‌آوری داده‌ها و تحلیل آن‌ها زمان‌بر است، اظهار کرد:  گروهی از محققان باید کار را انجام دهند و مراحل انجام آن نیز تحت تاثیر پایان دولت یازدهم قرار نخواهد گرفت.

به گفته فضلی، بخشی از این پیمایش درباره عملکرد دولت و انتظارات جوانان از دولت  آینده است.

فضلی در پایان گفت: پیمایش قبلی بررسی ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان نیز با برش استانی و موضوعات تفکیک شده انجام شد و شاخص‌های استانی آن در ستادهای ساماندهی امور جوانان استانی ارایه و یافته‌های آن در مناطق شش گانه کشور در قالب سمینار مطرح شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *