«خدمات CIP فرودگاهی» به سبد محصولات بانک آینده، افزوده شد

در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر تر برای مشتریان بانک، به خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی»در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد این خدمت که از تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۵ در تمامی شعب تهران در حال ارائه است، از جمله خدمت های متمایز بانک آینده می باشد که به مشتریان بانک،عرضه می شود.
در این بسته، خدماتی چون انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاهCIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر، سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و همچنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از استقبال و مشایعت کنندگان در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان ارائه می شود.

مشتریان این بانک می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با مرکز ارتباط بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس بگیرند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *