مراسم تکریم و معارفه 3 مدیر در جمعیت هلال احمر


مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و سابق سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، مدیران عامل جدید و سابق شرکت سرمایه‌گذاری هلال و مدیران کل جدید و سابق مجامع و هماهنگی امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر امروز در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

به گزارش سادس، فرحناز رافع؛ رئیس سابق سازمان داوطلبان و مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر در امور خانواده و زنان در این مراسم ضمن تبریک حسن انتخاب مجتبی اکبری به عنوان رئیس جدید سازمان داوطلبان، اظهار کرد: بسیار خرسندم که در سازمان داوطلبان به اذعان رئیس جمعیت هلال‌احمر به عنوان نبض و یکی از ستون‌های اساسی جمعیت‌های ملی، فردی شایسته و امین منصوب شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های خدمت خود، در مسیر اهداف جمعیت حرکت کرده است، ضمن تقدیر از اعضای شورای معاونین فعلی و قبلی جمعیت، اذعان کرد: شایسته است تا در این زمینه از دکتر فقیه؛ رئیس اسبق جمعیت هلال‌احمر تشکر کنم که در بستر مردانه جمعیت هلال‌احمر با انتخاب مدیری زن، زمینه‌ را برای خدمت شایسته و رشد زنان در جمعیت فراهم کرد و در این زمینه دکتر فرهادی نیز با اطمینان این مسیر را ادامه داد و در نهایت دکتر ضیائی این تفکر را گسترش داد و این نوع نگاه و تفکر مدیران جای تقدیر دارد. به علاوه در این زمینه باید از حمایت‌های مستمر و مؤثر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر و از آقای کتابدار در زمان مدیریت حوزه بازرسی جمعیت تقدیر و تشکر کنم.
مجتبی اکبری؛ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر هم در این مراسم ضمن قدردانی از دکتر ضیائی به دلیل حسن اعتمادی که به وی به عنوان داوطلب جمعیت داشته است، گفت: امیدوارم تا بتوانم به نحو شایسته این وظیفه سنگین را بر عهده گرفته و در جهت آرمان‌های جمعیت حرکت کنم و جا دارد در این زمینه از زحمات و تلاش‌های خواهر گرامی‌ام خانم رافع که همواره راهنمای ارزشمندی برای من بودند؛ تشکر کرده و امیدوارم بتوانم با ادامه مسیر وی سازمان داوطلبان را به سرمنزل مقصود و اهداف ارزشمند آن برسانم و در این زمینه از همه تقاضا دارم تا من را از یاد دادن محروم نکنند.

قائم موهبتی؛ مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری هلال هم در این جلسه با اشاره به اینکه حضور در هلال‌احمر از افتخارات وی بوده است، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری هلال در اوائل سال 86 تاسیس شد و در این سال‌ها شاهد ترقی آن در زمینه‌های مختلف بودیم و بسیاری از مشکلات املاک جمعیت هلال‌احمر در این سال‌ها مرتفع و اموال جمعیت در اختیار این نهاد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات بسیار مهم دوره مدیریتی وی در زمان ریاست دکتر فقیه، تثبیت و تحکیم شرکت سرمایه‌گذاری هلال بوده است، اظهار کرد: در این زمینه در دوره مدریت دکتر ضیائی؛ شاهد تقویت، توسعه و انسجام بخشی به فعالیت‌های شرکت بودیم؛ تا جایی که هم‌اکنون فعالیت‌های شرکت در قالب هلدینگ‌های سازمان یافته انجام می‌شود و جا دارد تا این ساماندهی و انسجام بخشی را قدر نهاد.
موهبتی همچنین ازتمامی همکاران خود در سال‌های مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری هلال ایران تقدیر و تشکر کرده و از حمایت‌های نماینده فقید ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر و همراهی و همدلی حجت‌الاسلام والمسلمین معزی؛نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر تقدیر و تشکر کرد.

سید محمد احمدی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال ایران هم با اشاره به فعالیت‌های خود در مجموعه‌های مختلف اقتصادی کشور، گفت: جا دارد از دکتر ضیائی که افتخار خدمت در جهت اهداف عالی جمعیت را به من دادند، تشکر و اظهار امیدواری کنم که با همکاری همه، موجبات شکوفایی هر چه بیشتر شرکت سرمایه‌گذاری هلال را فراهم کنم.
وی افزود: همواره آرزو داشتم تا در محیطی خدمت کنم که از نتایج تلاش‌ها و فعالیت‌هایم خیل کثیری از افراد بهره برند و امروز خرسندم که هر قدمی در شرکت سرمایه‌گذاری هلال برمی‌دارم، ثمره آن افراد بسیاری را شامل شده و مرهمی بر زخم نیازمندی و مأمنی برای بی‌پناهی باشد و از خداوند توان و انرژی مضاعف در راه خدمت به مردم مسئلت دارم.

مهدی علیپور، خزانه‌دارکل و ذیحساب جمعیت هلال‌احمر هم در این جلسه با اشاره به خدمات ارزنده مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری هلال، گفت: آقای موهبتی، فردی کاملا امین در جمعیت هلال‌احمر بوده و از اموال در اختیار جمعیت، بدون هیچ چشمداشتی و هیچ گذشت نامتعارف، مراقبت و حراست کردند و در این مدت حتی یک پرونده در مراجع قضایی نداشتیم و در معاملات؛ همواره مُرّ قانون و صرفه و صلاح جمعیت در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به مدیریت فرحناز رافع در سازمان داوطلبان هلال‌احمر، اظهار کرد: زن بودن برای یک مدیرعالی بسیار سخت است، اما همه این محدودیت‌ها موجب نشد که وی شبانه‌روز در خدمتگزاری حاضر نباشند و حتی برخی مواقع در زمان بیماری برای پیشبرد امور در استان‌ها حاضر می شدند و حتی در برنامه‌ای با وجود شنیدن خبر فوت پدر خود در مراسم ماندند و برنامه را به نحو شایسته مدیریت کردند و این حکایت از تعصب به جمعیت و عشق به کار در وی دارد.
علیپور همچنین به دوره مدیریتی دکتر دهقان به عنوان مدیرکل مجامع و هماهنگی امور استان‌های هلال‌احمر، گفت: دکتر دهقان از افراد متدین و خدمتگزار در جمعیت است و شجاعتی که از وی در برخی جلسات و موضوعات دیده شده، نشان از این دارد که وی هیچگاه از بیان حق ذره‌ای کوتاه نیامده و به حق فردی خبره و آشنا به تمامی ابعاد و موضوعات جمعیت است.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به انتخاب مجتبی اکبری به سمت ریاست سازمان داوطلبان، وی را از مدیران خوش‌فکر، با اخلاق و توانمند جمعیت خواند و گفت: حمید ره‌انجام نیز به عنوان مدیرکل جدید مجامع و هماهنگی امور استان‌های هلال‌احمر نیز پیر مدیران عامل جمعیت هستند.
دکتر دهقان؛ مدیرکل سابق مجامع و هماهنگی امور استان‌های هلال‌احمر هم با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتواند سرباز خوبی برای هلال‌احمر باشد، گفت: از همه همکاران خود بابت اینکه گاهی مجبور شدم ادبیاتی که بوی جسارت می‌داد؛ به کار برم؛ طلب حلالیت می‌کنم و به اصرار خودم و به دلایل مسائل شخصی، ناچار بودم تا کمی از بار فعالیت‌های کاری خود بکاهم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *