٢٥٠ دستگاه کارتخوان بانک شهر نمایشگاه کتاب ساری را پوشش می دهند

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از فعالیت ٢٥٠ دستگاه کارتخوان این بانک در نمایشگاه کتاب ساری خبرداد.
٢٥٠ دستگاه کارتخوان بانک شهر نمایشگاه کتاب ساری را پوشش می دهند

به گزارش سادس به نقل ازخبرهای بانکی، مهدی اکرمی با اعلام این خبر گفت: بیست و دومین نمایشگاه کتاب استانی از امروز تا بیست ویکم بهمن ماه سالجاری در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همراهی و حمایت بانک شهر از برگزاری نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور، افزود: در نمایشگاه کتاب ساری پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار در قالب ۱۰ هزار و ٤٥٠ قطعه بن کارت پانصد هزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب ۲۰ درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود ٤٧٠٠٠ عنوان کتاب ارائه می‌شود، تصریح کرد: حدود٥٠٠ ناشر در ٤٠٠ غرفه فعالیت می کنند.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر خاطرنشان کرد: همچنین ٥ کتابفروشی منتخب از سوی وزارت ارشاد معرفی شده اند که در طول برگزاری نمایشگاه و یک هفته بعد از اتمام آن بتوانند با استفاده از کارتخوان‌های بانک شهر و دریافت بن کارت مبادرت به فروش کتاب کنند.

اکرمی تاکید کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب ساری بانک شهر با احداث شش کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، مبادرت به ارائه خدمات بانکی و آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی می کند. به همین منظور با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر و دودستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت، وب کیوسیک و خود بانک آماده ارائه همه خدمات بانکی و الکترونیکی است.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در پایان با اشاره به این‌که در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب ساری ٤٦ ناشر ١٢٣٥٠ عنوان کتاب ارائه خواهند کرد، گفت: ساعت کار نمایشگاه از ساعت ١٣ الی ١٩ است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *