تیم شیرجه کرمانشاه به هلند اعزام می‌شود


لیگ برتر شیرجه

رییس کمیته فنی شیرجه با اعلام اینکه تیم کرمانشاه به اردوی خارجی می‌رود، از بدون اردو بودن تیم ملی شیرجه خبر داد.

محمود آرامی در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه در حال حاضر تیم ملی شیرجه هیچ اردویی ندارد، تصریح کرد: تیمی که قرار است به هلند اعزام شود، تیم استان کرمانشاه است که به دلیل درخشش‌های اخیر قرار است برای آشنایی بیشتر با بازی‌های برون مرزی به این اردو اعزام شوند.

او در مورد اعزام تیم شیرجه استان کرمانشاه به کشور هلند ادامه داد: تیم شیرجه این استان عملکرد قابل قبولی داشته است. ما هم برای اینکه با بازی‌های برون مرزی آشنا شوند آن‌ها را اعزام می‌کنیم تا با کسب تجربه، از آن‌ها در تیم ملی استفاده کنیم. با این روش جوانگرایی خوبی نیز خواهیم داشت.

محمود آرامی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های تیم ملی شیرجه درخشش در بازی‌های کشورهای اسلامی آذربایجان است، خاطرنشان کرد: تعداد نفراتی که ما می‌توانیم به این بازی‌ها اعزام کنیم دو نفر است ولی برای اینکه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم باید حداقل ۴ تا ۶ شیرجه رو به این رقابت‌ها اعزام کنیم. با این شرایط یک تیم شیرجه کامل خواهیم داشت.

آرامی در پایان به لیگ شیرجه اشاره کرد و گفت: لیگ شیرجه کشور به صورت ۲ مرحله‌ای برگزار خواهد شد. این بازی‌ها از اواخر بهمن‌ماه شروع و تا اوایل اسفند ماه ادامه خواهد یافت. پس از آن هم لیگ زیر ۱۱ سال را در چهارم، پنجم و ششم اسفندماه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

} else {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *