شانس قهرمانی‌مان در جام اتحادیه ۲۵ درصد است


مورینیو

سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی برابر هال سیتی در جام اتحادیه گفت: قصدمان این است که به فینال صعود کنیم.

به گزارش سادس، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس موسوم EFL کاپ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود که منچستریونایتد که دربازی رفت ۲ بر صفر هال سیتی را شکست داد، بازی برگشت خود را برابر این تیم در زمین حریف برگزار خواهد کرد.

ژوزه مورینیو که در آستانه سالروز تولدش با موهای کوتاه شده در نشست خبری حاضر شد، ابتدا به شوخی گفت: انسان خوشبختی هستم، چون بر خلاف خیلی از شما موهایم یک ماهه درمی‌آید و نگران این مسئله نیستم.

او در ادامه و با جدی شدن نشست خبری گفت: بازی‌های فشرده‌ای در یکی دو ماهه پیش رو داریم. اول از همه باید تکلیف جام اتحادیه مشخص شود که فینال آن ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد. در حال حاضر ۲۵ درصد شانس قهرمانی داریم، چون سه تیم دیگر در این مرحله هستند. تلاش می‌کنیم به فینال ومبلی برسیم و در آن صورت بازی ما با منچسترسیتی که قرار بود در همان روز برگزار شود به زمان دیگری موکول می‌شود.

او ادامه داد: بازی‌های لیگ اروپا را داریم که بسیار فشرده است. در مراحل یک سی و دوم و یک‌شانزدهم باید بازی کنیم. علاوه بر آن جام حذفی و لیگ برتر هم هست که باعث سردرد می‌شود، اما الان فقط به بازی پیش رو فکر می‌کنیم که برابر هال سیتی است و می‌خواهیم به فینال جام اتحادیه برسیم.

در دیگر دیدار این مرحله امشب (چهارشنبه) لیورپول برای جبران شکست یک بر صفر برابر ساوتهمپتون در خانه به دیدار این تیم می‌رود. دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس ۸ اسفند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

یونایتد تاکنون ۴ بار قهرمانی در این جام را تجربه کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *