پايان خط سارق دوچرخه با 23 فقره سرقت در گرگان

فرمانده انتظامي شهرستان گرگان از دستگيري سارق انواع دوچرخه با 23 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “رضا عسكري” در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي گرگان پس از تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند سارق حرفه‌اي دوچرخه را با 23 فقره سرقت دستگير كنند.

وي افزود: در پي وقوع سرقت‌هاي سريالي از دوچرخه هاي سطح شهر گرگان و با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان و در راستاي اجراي ماموريت‌هاي قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع با تشكيل تيمي ويژه در دستور كار ماموران پايگاه آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عسگري ادامه داد: سرانجام با تحقيقات گسترده ميداني و اعزام گشت‌هاي محسوس و نامحسوس و استفاده از منابع و همچنين بهره مندي از دوربين هاي پاركينگ ها سارق شناسايي و دستگير كردند.

وي افزود: متهم در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت شده بود كه پس از انجام تحقيقات تكميلي به روش هاي نوين پليسي در نهايت به 23 فقره سرقت دوچرخه اعتراف كرد.

عسگري ادامه داد: در اجراي دستور مقام قضائي و در بازرسي از منزل متهم تعدادي مدارك شناسايي سرقتي، دوچرخه و ابزار و آچارآلات و لوازم سرقتي کشف كردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي گرگان در خاتمه از مردم درخواست هرگونه گزارش را كه از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در جامعه دارند از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا نزديكترين يگان انتظامي به اطلاع پليس برسانند تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *