بازرسي، بازوي نظارتي و کنترلي فرماندهان

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه، بازرسي بازوي نظارتي و کنترلي براي فرماندهان است، گفت: اين مجموعه با چشماني باز تصويري از واقعيت ها را نشان داده و به منزله چشمان فرماندهي است.

به گزارش خبرنگار سادس، سردار «حسين اشتري» در همايش سراسري روساي بازرسي فرماندهي انتظامي استانها با اشاره به ديدار با مقام معظم رهبري و تاکيد ايشان بر سه اصل مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد سازمان يافته و صيانت از کارکنان، گفت: پيگيري مطالبات و فرمايشات مقام معظم رهبري راه گشاي مشکلات مردم است.
وي با بيان اينکه قاچاق کالا لطمه اي سنگين به اقتصاد کشور خواهد زد و باعث بيکاري و رکود کارخانه ها مي شود، افزود: در اين زمينه دستگاه هاي مسئول بايد به صحنه بيايند و سهم خود را مشخص و به آن عمل کنند

سردار اشتري با اشاره به مبارزه هميشگي نيروي انتظامي با مواد مخدر گفت: بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري در سال جاري برنامه ويژه اي براي برخورد با معتادين متجاهر و اعتياد ، کاهش تصادفات و تلفات جاده اي و برخورد با باندهاي فساد سازمان يافته خواهيم داشت.

فرمانده ناجا افزود: در نگاه فرماندهي کل قوا به عنوان رهبر و پدر امت ، حتي يک نفر نيز نبايد در جاده ها کشته شود.

سردار اشتري ادامه داد: روساي بازرسي بايد ببينند اهداف سازمان به پيش مي رود يا خير و نتيجه را به اطلاع فرمانده برسانند.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه روساي بازرسي بايد کارشناسانه به کارها توجه کنند، گفت: نبايد هيچ گرايش و انگيزه شخصي در کار بازرسان باشد تا خداي نکرده در حق کسي ظلمي صورت بگيرد.

وي به قرارگاه پيشگيري و صيانت از کارکنان اشاره کرد و گفت: بايد تلاش کنيد تا در راستاي اهداف اين قرارگاه پيش برويد و بدانيد که ما به دنبال پيشگيري و صيانت کارکنان هستيم تا نتيجه آن به سلامت سازمان بيانجامد.

وي خطاب به روساي بازرسي سراسر کشور، گفت: شناسايي افراد شايسته را سرلوحه کار خود قرار دهيد و براي هريک از مسئولان و مديران جايگزيني مناسب در مواقع اضطرار داشته باشيد.

وي ادامه داد :سامانه 197 که پل ارتباطي ميان پليس و مردم است بايد تقويت و تماس هاي دريافتي در اسرع وقت رسيدگي و منجر به نتيجه شود تا مردم بدانند که ما پيگير مسائل و مشکلات آنها هستيم.

فرمانده ناجا گفت: روساي بازرسي بايد بر اساس شاخص ها و تحقيقات به اين نتيجه برسند که چه شخصي بايد در چه جايگاهي خدمت کند و چه کسي مناسب جايگاه انتخاب شده نيست.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *