همه نیروهای پلیس تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت مردم خواهند بود

فرمانده ناجا گفت: امروز رزمایش ترافیک نوروزی در سراسر کشور شروع می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی همه نیروهای پلیس در خدمت مردم خواهند بود.

به گزارش سادس سردار حسین اشتری با تشکر از همراهی همه دستگاه های خدمت رسان و حاضر در طرح نوروزی گفت: همراهی عزیزان در راهداری، هلال احمر و وزارت بهداشت باعث خدمت رسانی بیشتر پلیس به شهروندان می شود.

اشتری گفت: همانطور که رییس پلیس راهور نیز اشاره کرد، با امکانات خوب نیروی انتظامی در بهار ۹۴ بیش از ۱۰ درصد کاهش تلفات را شاهد بوده ایم همچنین در ۱۰ ماهه امسال نیز ۴۵۰ نفر تلفات کمتری را داشته ایم امیدواریم با تلاش همه دستگاه ها و رانندگان، شاهد کمتربن تخلفات و تلفات باشیم.

اشتری با اشاره به اینکه تلفات جاده ای جزو دغدغه های مقام معظم رهبری نیز است، افزود: همه تلاشمان را به کار بسته ایم که تلفات در سال جدید کاهش یابد.

وی به زیرساخت های حمل و نقلی نیز اشاره کرد و گفت: آمار نشان می دهد هر زمان رانندگان رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی داشته اند، کمترین میزان تلفات را داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با توصیه به ماموران پلیس گفت: امیدوارم همکارانم با رعایت اخلاق و رافت اسلامی خدمت زسانی ویژه ای به مسافران نوروزی داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم بی توجهی به قوانین و عدم رعایت مقررات باعث تلخ‌کامی هیچ کدام از خانواده های ایرانی نشود.

به گفته اشتری، در ایام نوروز ۱۰۰ هزار نفر در خدمت به مردم و مسافران نوروزی نقش دارند که این فرصتی برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان است و امیدوارم من و همکارانم از این فرصت خدمتگزاری سربلند بیرون بیاییم و شهروندان از تلاش های نیروهای خدمتگزار راضی باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *