اعضاي باند سارقان به 60 فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو اعتراف كردند

 فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو و كشف 60 فقره سرقت در عمليات كارآگاهان پليس در “اراك” خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبر یپلیس سرهنگ “كيومرث عزيزي” در بيان جزئيات اين خبر گفت: از چندي پيش گزارش هايي از سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو به مركز فوريت هاي پليس 110 شهر اراك اعلام مي شد كه در برخي از موارد سارقان با شكستن شيشه خودروهاي فاقد سرنشين، اقدام به سرقت از آنها مي كردند.

وي افزود: بلافاصله بررسي تخصصي پرونده هاي سرقت به پليس آگاهي استان ارجاع و تيمي مجرب از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، مامور رسيدگي به پرونده ها شد.

اين مقام ارشد انتظامي، اضافه كرد: تحقيقات فني و تخصصي پليس در اين زمينه همچنان ادامه داشت تا اين كه سرانجام در چند روز گذشته، كارآگاهان پليس، سه سارق سابقه دار را در اين خصوص شناسايي كردند.

وي با اشاره به عمليات دستگيري سارقان گفت: با ادامه بررسي ها، محل اختفاي سارقان شناسايي شد و در بستر عمليات هايي هدفمند هر سه سارق دستگير شدند و از مخفيگاه آنان هشت دستگاه ضبط خودرو و يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف شد و متهمان را براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي منتقل کردند.

سرهنگ عزيزي، خاطر نشان كرد: در بازجويي هاي اوليه، متهمان منكر هر گونه نقشي در سرقت ها شده بودند كه با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده، سرانجام لب به اعتراف گشودند و به 60 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در شهر اراك اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: تا كنون 30 نفر از شاكيان پرونده هاي مذكور شناسايي شده اند و تحقيقات تكميلي در اين خصوص در حال پيگيري است.

سرهنگ عزيزي خاطر نشان كرد:‌ در ادامه تحقيقات پليس، فردي كه خريدار اموال سرقتي بود نيز شناسايي شد و پرونده متهمان براي برخورد قانوني با آنان در دستگاه قضائي در حال رسيدگي است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *