تحقق توسعه و تقويت امنيت اجتماعي با مشارکت عمومي

معاون عمليات ناجا با تاکيد بر نقش اطلاع رساني به موقع در ارتقاء آگاهي بخشي عمومي گفت : توسعه و تقويت امنيت اجتماعي با مشارکت عمومي امکان پذير است.

سردار ”  سيد حسن بتولي” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس توسعه و تقويت امنيت اجتماعي را با مشارکت پذيري عمومي ميسر دانست و گفت: توسعه و تقويت اطلاع رساني و ارتقاء سطح دانش عمومي جامعه با استفاده از آموزش همگاني و اطلاع رساني به موقع امکان پذير است.

وي با اشاره به جديد التاسيس بودن اداره اجتماعي اين معاونت ، بر ارتقاء حوزه اطلاع رساني تاکيد کرد و افزود : يکي از برنامه هاي امسال ، توسعه منابع انساني، تامين اقلام و امکانات اداري و تخصصي مورد نياز ماموريت هاي اجتماعي معاونت عمليات در راستاي توسعه و تقويت اداره اجتماعي خواهد بود.

تقويت اداره اجتماعي معاونت عمليات در دستور کار

معاون عمليات ناجا ادامه داد : در اين راستا در سال 1394 اقداماتي انجام گرفته و امسال نيز تا رسيدن به نتيجه، به اميد خدا ادامه خواهد داشت.

وي با تأکيد بر شناسايي نيروهاي متخصص براي فعاليت در اداره اجتماعي، جذب و به کارگيري آتها عنوان کرد : آموزش مستمر و ارتقاء دانش کارشناسان اين مجموعه از برنامه هاي اداره اجتماعي در جهت توسعه منابع انساني است.

معاون عمليات ناجا بيان کرد : در سال جديد تامين اقلام سخت افزاري و نرم افزاري مورد نياز اداره اجتماعي به خصوص در حوزه هاي مستند سازي و اطلاع رساني نيز در دستور کار است.

سردار بتولي بهره برداري از ظرفيت ها و قابليت هاي سيستم مرفوک ناجا در سال آتي ؛ رصد مستمر و هدفمند آمار، اطلاعات، اخبار و گزارش هاي اجتماعي از سيستم مرفوک ناجا، استخراج نقاط قوت و ضعف پليس هاي تخصصي و رده هاي درون و برون سازماني از جنبه اجتماعي آن و انعکاس آن به مبادي ذيربط، را يک ضرورت دانست.

وي تهيه و تدوين هشدار هاي آموزش همگاني و آگاهي بخشي آحاد جامعه با مأموريت هاي فوريتي و غير فوريتي پليس 110 را نيز از مهمترين موارد بهره برداري اداره اجتماعي از فعاليت و اقدامات مرکز فرماندهي و کنترل ناجا دانست.

معاون عمليات ناجا در خصوص ايجاد بستر هاي اجتماعي مناسب براي اجراي طرح هاي عملياتي پليس گفت: برگزاري جلسات اتاق فکر و کميسيون هاي تخصصي اجتماعي، رصد اخبار سايت هاي خبري ، برگزاري و يا شرکت در دوره هاي عمليات رواني با همکاري معاونت اجتماعي ناجا از جمله اين بسترها است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *