لزوم اتخاذ رويکردي مطلوب و کاربردي در راستاي تحقق شعار سال / مبارزه بي امان با شبکه هاي اصلي قاچاق / استفاده از توليدات داخلي براي تحقق اقتصاد مقاومتي

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه بايد در راستاي تحقق شعار سال رويکردي مطلوب و کاربردي اتخاذ شود گفت: مبارزه بي امان با شبکه هاي اصلي قاچاق و همچنين بهره گيري از توليدات داخلي از اولويت هاي ناجا است.

به گزارش سادس، سردار ” حسين اشتري” در دومين روز از همايش سراسري فرماندهان ، مديران و مسئولان ارشد ناجا با تبريک اعياد شعبانيه اظهار کرد: بحمدالله همايش مطلوبي برگزار شد.

وي با اشاره به ديدار روز گذشته فرماندهان و مديران ارشد ناجا با مقام معظم رهبري افزود: اين ديدار توفيق و افتخار بزرگي براي ناجا است و بايد فرمايشات معظم له را سرمشق فعاليت هاي ناجا قرار دهيم.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اعلام رضايت رهبر معظم انقلاب از عملکرد ناجا عنوان کرد: اين اظهار رضايت باعث دلگرمي و اميد ما است.

وي در ادامه با اشاره به شعار سال ” اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل” عنوان کرد: بايد در راستاي تحقق شعار سال رويکردي کاربردي و مطلوب اتخاذ کنيم.

وي امنيت را بستر اقتصاد و توسعه عنوان کرد و گفت: امنيت در حجم سرمايه گذاري خارجي و داخلي تأثيرگذار است.

تاکيد بر مصرف توليدات داخلي در ناجا

عالي ترين مقام انتظامي کشور بر مصرف توليدات داخلي در راستاي کمک به اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد کننده هاي داخلي تأکيد کرد.

وي افزود: بايد در تامين تجهيزات، بهره مندي از توليدات داخلي و بومي را به عنوان يک اولويت مدنظر قرار دهيم

مبارزه بي امان با شبکه هاي اصلي قاچاق کالا

وي با اشاره به تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: مبارزه با پديده قاچاق از اولويت هاي نيروي انتظامي است و بايد با شبکه هاي اصلي قاچاق در کشور مبارزه بي امان کنيم.

سردار اشتري يادآور شد: در حوزه مبارزه با قاچاق سال هاي گذشته نيز اقدامات مثبتي صورت گرفته است و بايد اين اقدامات تشديد و گسترش يابد.

اين مقام ارشد انتظامي در مبارزه با قاچاق به سهم دستگاه هاي ديگر اشاره کرد و گفت: در اين حوزه سهم دستگاه هاي متولي بايد مشخص شود.

وي عنوان کرد: تجهيز و تقويت مرزباني نيز در مقابله با پديده قاچاق نقش کارآمدي دارد.

افزايش اشراف اطلاعاتي براي خنثي سازي توطئه هاي دشمنان

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه اشراف اطلاعاتي در خنثي سازي توطئه دشمنان بسيار تأثيرگذار است، افزود: امروز در جدار مرزها و در اقصي نقاط کشور آمادگي اطلاعاتي خوبي داريم و بايد قدرت پيش بيني و پيشگيري براساس اشراف اطلاعاتي را در فضاي مجازي و حقيقي تقويت کنيم.

وي با اشاره به مأموريت هاي مهم نيروي انتظامي در طول سال، خاطر نشان کرد: برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني (ع) در امنيت کامل يکي از بزرگترين مأموريت هاي ارزشي ناجا است و در اين راستا بايد با تلاش مضاعف برنامه ريزي شود.

سردار اشتري تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، مبارزه با مواد مخدر ، کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان را از اولويت هاي سال 95 برشمرد.

وي اجراي طرح امنيت اخلاقي را نيز يک اولويت غيرقابل انکار دانست و افزود: اجراي مأموريت ها بايد با جديت دنبال شود.

فرمانده نيروي انتظامي بر اخلاق مداري ماموران در حين اجراي مأموريت ها تأکيد کرد و گفت: اقتدار توأم با رأفت رويکرد نيروي انتظامي است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور تأکيد کرد: اقتدار قاطع ناجا براي هنجارشکنان و رأفت و مهرباني آن شامل حال شهروندان مي شود.

وي بيان کرد: برخورد با ناهنجاري ها و کاهش آسيب هاي اجتماعي در دستور کار ناجا است و با مزاحمين نواميس و اراذل و اوباش برخورد جدي خواهد شد.

وي برخورد با بدحجابي، دوردورکردن، آلودگي صوتي و ناهنجارهاي از اين دست را نيز از اولويت هاي ناجا برشمرد.

همت در راستاي ارتقاء جايگاه و منزلت پليس

وي با تأکيد بر تلاش براي ارتقاء جايگاه و شأن نيروي انتظامي خاطر نشان کرد: مردم دوستدار پليس هستند و کارکنان نيروي انتظامي را فرزندان خود مي دانند.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با بيان اينکه اجراي هر طرح جديدي نيازمند پيوست هاي فرهنگي، اجتماعي است، افزود: کارگروهي از کارشناسان مجرب تشکيل و در راستاي اجراي طرح ها اظهار نظر مي کنند.

وي با اشاره به نقش آموزش و حرفه گرايي در موفقيت مأموريت ها اشاره کرد و گفت: آموزش در پيشبرد اهداف سازمان بسيار موثر است و از اولويت هاي هميشگي ما است.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده اي و همچنين ضرورت مقابله با حاشيه نشيني و کاهش آسيب هاي اين معضل تأکيد کرد.

وي با اشاره به موضوعات درون سازماني، يادآورشد: انضباط فردي ، سازماني و اجتماعي بايد سرلوحه امور باشد؛ نظم از اصول ما است و بايد به خوبي حافظ اين مهم باشيم.

سردار اشتري همچنين با اشاره به تشکيل قرارگاه جهادي صيانت گفت: صيانت از کارکنان همواره مورد تأکيد مقام معظم رهبري بوده و اين نيز براي ما حائز اهميت است؛ انضباط اقتصادي نيز از اهميت زيادي برخوردار مي باشد که مي بايد همواره بدان توجه نمائيم.

اتخاذ رويکرد عضويابي و نخبه يابي در فرايند جذب

اين مقام عالي انتظامي کشور در ادامه با اشاره به اينکه رويکرد ما در جذب و گزينش بايد عضويابي و نخبه يابي باشد، عنوان کرد: بايد از نيروهاي توانمند ، متعهد و متخصص در ناجا بهره برد.

وي، ارتقاء و بهبود وضعيت معيشتي کارکنان را يک امر ضروري دانست و گفت: در اين راستا نيز اقداماتي صورت گرفته و ادامه اين روند نيز در حال پيگيري است.

فزمانده ناجا با بيان اينکه نيروي انتظامي مجموعه اي انقلابي و جهادي است، تأکيد کرد: روحيه جهادي و انقلابي بايد در ناجا ترويج شود چرا که يکي از اولويت هاي نيروي انتظامي صيانت از انقلاب ، ارزش هاي ديني و اسلامي است.

سردار اشتري ادامه داد: دشمن شناسي و جريان شناسي لازمه فعاليت ناجا است . نيروي انتظامي تابع محض مقام معظم رهبري است و بر مدار قانون حرکت مي کند.

وي همچنين بر ابتکار عمل و نوآوري در اجراي برنامه ها تأکيد کرد و گفت: از نوآوري و ابتکارات کاربردي استقبال مي کنيم چرا که ناجا بايد به دانش روز و فناوري نوين مجهز باشد.

سردار اشتري بر لزوم توجه به خانواده شهدا تأکيد کرد و گفت: ديدار با خانواده شهدا و رسيدگي به آنان بايد در برنامه هايمان باشد .

فرمانده نيروي انتظامي، رسيدگي به ايتام را نيز يک ارزش مکتبي دانست و گفت: توجه به ايتام خانواده بزرگ ناجا به زندگي کاري و شخصي ما برکت مي دهد.

اين مقام عالي انتظامي، تکريم بازنشستگان را نيز يک فعاليت ارزشمند معرفي کرد و گفت: بايد از تجربه و دانش بازنشستگان در پيشبرد اهداف بهره ببريم.

فرمانده نيروي انتظامي همچنين با قدرداني از خانواده کارکنان ناجا عنوان کرد: خانواده ها در موفقيت کارکنان و سازمان نقش مهمي دارند.

وي در پايان با قدرداني از همه فرماندهان، مديران و مسئولان ارشد ناجا و همچنين کارکنان گفت: اميدواريم در تحقق مطالبات مقام معظم رهبري و توسعه نظم و امنيت و خدمت رساني به مردم فهيم و قدرشناس با تلاشي مضاعف گام برداريم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *