کاظمی: نفرات‌مان در حد و اندازه ماشین‌سازی نبودند/ درباره آندو تابع نظر باشگاه هستم


فرهاد کاظمی

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: از چهار توپی که به سمت دروازه‌مان آمد، سه گل دریافت کردیم.

به گزارش سادس، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره دیدار تیمش برابر سایپا، گفت: علیرغم اینکه فکر می‌کردیم سه بازیکن جدیدی که در اختیار گرفتیم می‌توانند به تیم اضافه شوند اما کارت آنها حاضر نشد. درباره بحث فنی بازی باید بگویم که در بازی که سه گل به ثمر رساندیم نکته خوبی است اما دریافت سه گل خوشایند نیست. در مجموع شاید چهار توپ به سمت دروازه ما آمد که سه تا از آنها وارد دروازه ما شد.

وی ادامه داد: از لحاظ یارگیری با توجه به نفراتی که از لیست خارج کردیم دستمان خالی بود و تعداد نفراتی که در اختیار داشتیم در حد و اندازه ماشین‌سازی نبودند اما در مجموع خدا را شکر می‌کنم زیرا بازیکنانم دست به دست هم داده بودند که به پیروزی برسیم. از نظر روحی آماده مسابقه بودیم اما در تعداد نفرات دچار مشکل شدیم. من هیچگاه در خصوص داوری اظهارنظر نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: اشتباه فردی بازیکنان به خود من بر می‌گردد و باید ضعف‌هایی که در تیم وجود دارد را درست کنم و تاکتیک‌مان را بهتر کنیم. خوشبختانه امروز به حریف‌ مستقیم‌مان در پایین جدول سه امتیاز را ندادیم و امیدوارم بتوانیم در آینده در زمین مناسبی تمرین کنیم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی درباره چند اشتباه تاثیرگذار سعید مهری بازیکن جوان تیمش در این مسابقه، بیان کرد: ما باید به جوانان بها بدهیم. مهری هم جوان است و حتما پتانسیل‌هایی داشته که جذب تیم ماشین‌سازی شده است. امیدوارم بتواند در آینده اشتباهات خود را جبران کند و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

کاظمی درباره غیبت آندرانیک تیموریان در این مسابقه، گفت: آندو به همراه چند بازیکن دیگر آبله مرغان گرفته و اگر به جمع ما اضافه می‌شد بیماریش به سایر بازیکنان هم سرایت می‌کرد و برای ما مشکل‌ساز می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره وضعیت این بازیکن، بیان کرد: آندو بازیکن بسیار بزرگی است و وجودش برای هر تیمی نعمت محسوب می‌شود اما تیم استقلال اصول حرفه‌ای را رعایت نکرد و اگر به طور رسمی به ما نامه می‌زد درباره تصمیم‌گیری می‌کردیم. در حال حاضر هم باید باشگاه مباحث مالی را در نظر بگیرد که آیا رفتن آندو از اقتصادی برایمان به صرفه است یا نه؟ من هم تابع باشگاه هستم و هر تصمیمی بگیرند آن را عمل می‌کنم.

وی در پایان درباره بازیکنان جدید تیمش، گفت: ما چند بازیکن خوب به خدمت گرفتیم. امروز متاسفانه کارت بازی فردین عابدینی صادر نشد. یک مهاجم سوری نیز امشب به جمع ما اضافه خواهد شد و سایر بازیکنان جدیدمان هم در تمرین فردا حاضر خواهند شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *