محمد فرح: از این که در بین سه ورزشکار برتر بریتانیا نبودم تعجب کردم


محمد فرح

قهرمان دوومیدانی بریتانیا که چهار بار مدال طلای المپیک را کسب کرده است از نبودن نامش در بین سه ورزشکار برتر سال BBC اظهار شگفتی کرد.

به‌ گزارش ‌سادس و به نقل از Inside the games، محمد فرح از وارد نشدن بین سه فینالیست آخر بهترین ورزشکار سال بریتانیا از نگاه BBC، اظهار شگفتی کرده و اعلام کرد که این مساله بسیار عجیب است.

فرح تاکنون بالاتر از رتبه سوم در جایزه‌های سالانه قرار نگرفته است. امسال او در  المپیک ریو ۲۰۱۶ مدال طلای دوی پنج هزار و ۱۰ هزار متر را کسب کرده بود و نبود او در بین سه نفر اول بسیار تعجب آور بود. اندی ماری، برترین ورزشکار سال ۲۰۱۶ از نگاه BBC شد. ماری در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ نیز ورزشکار سال بریتانیا شد.

آلیستر رون لی، ورزشکار سه گانه و نیک اسکلتون ورزشکار پرش بریتانیا در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. محمد فرح در این باره گفت‌: این مساله عجیب بود. با خودم فکر کردم که باید جزو سه نفر باشم. آدم با خودش فکرمی کند که چه کاری می‌توانم بکنم. من مسابقه داده‌ام و برای کشورم مدال کسب کردم. کسی نمی‌تواند آن چه من به دست آورده‌ام را از من بگیرد.

افرادی همچون نیکولاس آدامز، بوکسور مدال آور طلای  المپیک و جیسون کنی، دارنده پنج مدال طلای بازی‌های ریو در رشته دوچرخه‌سواری نیز در بین سه ورزشکار برتر سال نبودند.

محمد فرح در تمجید از الیستر که مقام سوم را کسب کرد نیز گفت‌: الیستر، ورزشکار بسیار خوبی است . من برای او احترام زیادی قائلم. ا گر رای داشتم به او رای می دادم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *