ساری: هر دو تیم از داوری ناراضی بودند


مائوریسیو ساری

سرمربی ناپولی با وجود برتری تیمش برابر سمپدوریا از تیم داوری گله و تاکید کرد هیچ‌ یک از دو تیم از شیوه قضاوت داور رضایت نداشتند.

به‌ گزارش ‌سادس، هفته‌ نوزدهم سری A  ایتالیا با برگزاری دو دیدار کلید خورد که در مهم‌ترین بازی ناپولی در خانه به دیدار سمپدوریا رفت و موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک این تیم را شکست بدهد. سامپدوریا از ‌دقیقه ۶۰ در پی اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره به بازی پرداخت. ابتدا  السید هیسای به اشتباه دروازه ناپولی را گشود اما در ادامه مانولو گابیادینی در ‌دقیقه ۷۷ گل تساوی بخش را به ثمر رساند. در ثانیه‌های پایانی نوبت به لورنسو تونلی رسید تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند و این دیدار با برتری دو بر یک ناپولی به پایان برسد.

مائوریسیو ساری بعد از پیروزی تیمش برابر سمپدوریا در نشست خبری خود گفت: کاملا شایسته برد در این بازی بودیم هر چند داوری شرایط خوبی نداشت. همین نزدیک بود که باعث شود نتیجه ناعادلانه رقم بخورد. گابیادینی را در ترکیب اصلی قرار دادم چون امیدوار بودم گلزنی کند و او هم این کار را انجام داد. بازی سختی را پیش بینی می کردم چراکه سمپدوریا تیمی بسیار منظم و پر تلاش است. این تیم همواره خوب ظاهر می شود اما خوشبختانه ما بسیار خوب بودیم و در نهایت هم پیروزی قاطع و پر گلی را به دست آوردیم. این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم. درست است که در این بازی مهم به پیروزی دست پیدا کردیم اما اگر می‌خواهیم  در رده‌های بالای جدول رده‌بندی باقی بمانیم، باید سطح کیفی خود را بالا ببریم. 

ساری سپس به مشکل اصلی تیمش در بازی برابر کیه‌وو اشاره داشت و عنوان کرد: به‌ نظر من ناپولی هنوز آن‌طور که باید و شاید در بازی‌اش تمرکز ندارد. بعضی اوقات بازیکنان ما دقت کافی ندارند. برای رفع این مشکل باید اقداماتی جدی صورت بگیرد چون این وضعیت قابل قبول نیست. در جریان بازی برابر جنوا و کیه‌وو هم اشتباهاتی را که حاصل تنبلی و سهل‌انگاری بازیکنان بود، در عملکردمان دیده بودم. در این دیدار داور مسابقه شرایط خوبی نداشت. فکر کنم هر دو تیم از وضعیت داور ناراضی بودند.

در جدول رده‌بندی سری A، یوونتوس با یک بازی کمتر با ۴۲ امتیاز در صدر قرار دارد. رم با ۳۸ و ناپولی هم با ۳۸ امتیاز به  ترتیب در رده‌های  دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *