حریق انبار پوشاک در خیابان "ارباب جمشید"

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار پوشاک در خیابان ارباب جمشید خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح جزییات این حادثه گفت: وقوع یک حادثه حریق در انبار پوشاک در ساعت ۶:۴۱ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه نردبام به محل حادثه واقع در محدوده لاله‌زار خیابان ارباب جمشید اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با سقف شیروانی بود، ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که طبقه اول این ساختمان یک کارگاه تولیدی پوشاک بوده و در طبقه دوم آن نیز انباری به مساحت بیش از ۱۵ متر مربع قرار داشته که مملو از پارچه و پوشاک بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش تمام این فضا را در بر گرفته و در حال سرایت به تولیدی‌ها و انبارهای مجاور بود، گفت: وجود سقف شیروانی عملیات آتش‌نشانان را با سختی‌هایی روبه‌رو کرده بود و آنها برای جلوگیری از گسترش آتش مجبور به تخریب سقف و انجام عملیات اطفای حریق شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان مدتی بعد اقدام به مهار و اطفای کامل حریق کردند، گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته اما خسارات وارده آن بالا بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۸ صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *