مدیرعامل پارسه: برنامه‌هایم عقیم نمی‌ماند/ از حضور نفرزاده در ورامین تعجب کردم


نخستین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم های پارسه تهران و شهرداری اراک

مدیرعامل باشگاه پارسه با اظهار تعجب از حضور سرمربی سابق تیمش در اردوی ورامین گفت: به تصمیم مدیریتی فدراسیون تن دادم اما مطمئن باشید برنامه‌هایم عقیم نخواهد ماند.

مرتضی الله‌ورد مدیرعامل باشگاه پارسه در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: من به تصمیم مدیریتی فدراسیون والیبال برای انحلال تیم از لیگ برتر تن دادم اما برنامه‌های تنظیم شده‌ام با نفرزاده برای ۴ سال آینده عقیم نخواهد ماند. مطمئن باشید با معرفی یک سرمربی خوشنام و موفق، تیم پارسه سال آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

وی افزود: صبح امروز به دفتر داورزنی رفتم و ابتدا از برخورد فدراسیون قدری آزرده شدم اما همه چیز را به خدای بزرگ سپردم و به تصمیم مدیریتی آن‌ها احترام گذاشتم ولی وقتی شنیدم که فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ما به ورامین رفته، تعجب کردم.

مدیرعامل باشگاه پارسه یادآور شد:‌ اینکه قبل از انحلال رسمی تیم، سرمربی با باشگاه دیگری وارد مذاکره شود، خیلی از نظر من درست نبود. به هر حال باشگاه پارسه ماندگار است. لیگ برتر ۱۵ اسفند تمام می‌شود. ما برای جوانان برنامه‌های عالی داریم. من می‌خواستم یک میلیارد تومان بابت قرارداد پوریا فیاضی بدهم اما حالا همان پول را خرج هزار نفر در شهرهای محروم برای توسعه والیبال می‌کنم. پیش از این دیدم در فومن بچه‌های علاقه‌مند به والیبال توپ و تور ندارند. قرار بود یک و نیم میلیارد به ۵ نفر بدهیم اما همین پول را برای آن‌ها هزینه می‌کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *