آژیر قرمز در اردوی تیم بسکتبال شهرداری اراک


100007.jpg

تیم بسکتبال شهرداری اراک بدلیل مشکلات مالی در وضعیت خوبی بسر نمی برد.

به گزارش سادس، تیم بسکتبال شهرداری اراک روز گذشته در حالی در برابر پالایشگاه آبادان تن به شکست داد که از لحاظ مالی در بدترین شرایط خود به سر می بر.

شاگردان کسایی پور در شرایطی پا به این دیدار حساس گذاشتند که قرار بر این بود درصدی از قرار داد های این فصل قبل از این دیدار به بازیکنان پرداخت شود ولی بنظر می رسد عدم پرداخت این مبلغ و به گفته نفرات تیم عدم دریافت حتی ریال بابت این فصل باعث شده است مشکلاتی برای تیم بسکتبال شهرداری اراک ایجاد شود.

با توجه به ظرفیت این فصل تیم بسکتبال شهرداری اراک و قابلیت قرار گرفتن بر روی سکو بنظر میرسد مسئولین امر هر چه سریعتر برای کمک به حفظ تمرکز بازیکنان اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است که مشکلات مالی باشگاه شهرداری تنها به تیم بسکتبال ختم نمی شود و اکثر تیم های تحت نظر باشگاه گرفتار این مشکل اساسی هستند.

محمد ابراهیم عباسی در خصوص وضعیت مالی باشگاه شهرداری اراک به خبرنگار سادس، گفت: این که می گویند باشگاه وضعیت مالی مناسبی ندارد صحیح نیست چرا که پول به موقع به باشگاه پرداخت می شود.

وی افزود: در همین راستا در روزهای  گذشته مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان ویژه تیم بسکتبال به باشگاه پرداخت شده است تا تیم شرایط خوب خود را در جدول حفظ کند چرا که حضور بسکتبال در لیگ برتر به عنوان مدعی باعث سربلندی و افتخار مردم شهر اراک خواهد بود.

شهردار اراک با تکذیب وجود مشکل مالی در باشگاه شهرداری اظهار کرد: قراردادهای تیم ها به موقع پرداخت می شود و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد. من بار دیگر اعلام می کنم یک ریال از حق کسی تضییع نخواهد شد.

وی اظهار کرد: از فصول پیش قاعدتا نباید بدهی باقی مانده باشد چرا که تمام اعتبار مورد نیاز بمنظور انجام تعهدات از جمله قرار داد اعضای تیم ها از طرف شهرداری در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

عباسی تاکید کرد: فصل ورزشی خوبی را سپری می کنیم و امیدوارم همگی در این فصل کمک کنند تا تیم ها بیشترین افتخارات را کسب کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع سادس این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *