مربی تیم بیتا سبزوار: برای تقویت به تاتای برزیلی نیاز داشتیم


هندبال

مربی تیم بیتا سبزوار گفت: برای تقویت تیم خود از مربی برزیلی استفاده خواهیم کرد. ما تیم خود را به خوبی آماده کردیم و برای برد و کسب ۲ امتیاز در هفته نهم لیگ برتر به تهران می‌آییم.

محمد فریور در گفت‌وگو با سادس، بعد از اضافه شدن مربی برزیلی به کادر تیم بیتا سبزوار اظهار کرد: با توجه به ارتباطات و همکاری که با برخی شرکت‌ها داریم، یک مربی برزیلی را به کادر تیم اضافه کرده‌ایم و اگر شرایط مهیا شود دو بازیکن خارجی را نیز به تیم اضافه خواهیم کرد.
او در ادامه در مورد دلیل اضافه شدن مربی خارجی به تیم خود خاطرنشان کرد: اکنون بازی‌های لیگ برتر خیلی حساس شده است و نتیجه‌ها بسیار به هم نزدیک است. تیم ما نیز همیشه بازی‌ها را مساوی کرده یا با یک اختلاف بازی ‌ها را واگذار می‌کند، بنابراین تدابیر باشگاه این بود که برای تقویت تیم از یک مربی برزیلی استفاده کند.
مربی تیم بیتا سبزوار در مورد رویارویی تیمش با نیرو زمینی در آخرین هفته دور رفت لیگ برتر هندبال گفت: اکثرا بازیکنان نیروزمینی ملی‌پوشان در رده سنی جوانان هستند و بازیکنان خوب و آماده‌ای هستند. ما در این هفته بازی بسیار مهمی در مقابل آن‌ها داریم و قطعا این هفته بازی زیبایی خواهد بود و این بازی پخش تلوزیونی نیز خواهد داشت.
محمد فریور ادامه داد: ما تیم خود را به خوبی آماده کردیم و برای برد و کسب ۲ امتیاز به تهران می‌آییم تا بتوانیم به رده‌های بالاتری در جدول لیگ برتر راه یابیم.

مارکوس تاتا برزیلی به عنوان مربی جدید تیم هندبال بیتا سبزوار
به گزارش سادس، این مربی برزیلی از سال ۲۰۰۷ سرمربی‌ تیم تاباته برزیل بوده است. او در کارنامه مربیگری خود سه عنوان قهرمانی با تیم تاباته در سوپر لیگ برزیل، چهار دوره قهرمانی با این تیم در رقابت‌های پان امریکن (رقابت‌های باشگاهی آمریکای جنوبی) و چهار دوره حضور در رقابت‌های باشگاه های جهان با این تیم را داراست. این برای نخستین بار است که یک مربی برزیلی در لیگ برتر ایران حضور پیدا می کند.

 

مارکوس تاتا برزیلی به عنوان مربی جدید تیم هندبال بیتا سبزوار

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *