اظهارات انریکه درباره داوری دیدار بارسلونا و اتلتیک


لوییس انریکه

سرمربی بارسلونا درباره داوری دیدار پنجشنبه شب برابر اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری صحبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس بارسلونا یکشنبه در هفته هفدهم لالیگا به مصاف ویارئال می رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: برابر تیمی قرار می گیریم که از سطح آن شناخت داریم. ویارئال گل‌های کمی دریافت می کند خطرناک است و سرمربی بزرگی دارد. باید دقت عمل داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. همچنین باید بازی خیلی خوبی را ارائه دهیم.
بارسلونا پنجشنبه شب در کوپا دل ری مغلوب اتلتیک بیلبائو شد. سرمربی آبی اناری ها درباره تاثیر این شکست در روند آماده سازی تیم اظهار کرد: به هیچ وجه تاثیر گذار نبود. به جز نتیجه از عملکرد شاگردانم راضی هستم. بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و شایسته نتیجه بهتری بودیم.
در جریان بازی پنجشنبه آریتس آدوریس با آرنج به گردن ساموئل اومتیتی ضربه زد. انریکه درباره برخورد با آدوریس به خاطر این اتفاق گفت: نظری در این باره ندارم. مثل همیشه با هر چیزی که به داور کمک کند و به نفعشان باشد موافقم. کار داوران خیلی سخت است آن ها باید در عرض چند ثانیه تصمیم گیری کنند. همچنین موافق محافظت از بازیکن هستم. هرچیزی که شرایط را بهتر کند خوب است. ترجیح می دهم صحنه های این چنینی را ارزیابی نکنم.

نیمار ۱۰ بازی است که نتوانسته برای بارسلونا گلزنی کند. سرمربی اسپانیایی در این باره اظهار کرد: نیمار را در شرایط خوبی می بینم. او گلزنی خواهد کرد مطمئن هستم. نکات مثبت زیادی در عملکرد نیمار وجود دارد تا نکات منفی.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *