تسریع در اجرای قانون دست آورد کارت ضابطان دادگستری

فرمانده نیروی انتظامی گفت:افزایش کیفی تشخیص جرم و تسریع قانون از دستاورد های کارت ضابطان دادگستری است.
به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم رونمایی از کارت ضابطان عام دادگستری که امروز(شنبه)برگزار شد،با تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع)  اظهار داشت:از دادستان کل کشور برای پیگیری صدور کارت ضابطان عام قضایی تشکر می کنم .
وی افزود:شفاف سازی، کاهش اطاله دادرسی، تخصصی شدن رسیدگی به پرونده های قضایی هم از دیگر دستاوردهای صدور این کارت‌ها خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به عبارتی متناسب سازی مجموعه های قوه قضاییه با ماموریت های ناجا دستاورد این اقدام است که قطعا افزایش رضایت مندی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: همکاران من آماده برگزاری دوره‌های آموزشی شدند، ضابطین خاص هم بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر، فتا،پلیس امنیت و اطلاعات عمومی و پلیس آگاهی به عنوان پلیس های تخصصی شناخته می شوند.

سردار اشتری تصریح کرد:کار صدور و آموزش ضابطان از تهران به صورت پایلوت اجرا می شود و در آینده در سراسر کشور تسری پیدا می کند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: ارتقای دانش حقوقی و توانمندی پلیس از جمله اهداف این طرح  است و موجب تشکیل  پلیس حرفه ای می شود.
وی ادامه داد:افزایش سطح کیفی در تشخیص جرم، رعایت حقوق شهروندی و آموزش ورود به پرونده ها از دستاورد های این طرح خواهد بود.
سردار اشتری گفت: یکی از کارهایی که  نیروی انتطامی با دستگاه قضایی دنبال می کند این است که  مبادله پرونده ها حداقل از طریق الکتریکی انجام شود و امیدواریم کار این ضابطان کمکی در تسریع رسیدگی به پرونده ها باشد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *