هدف از همايش کوپ ها؛ بازنگري و اشراف بر نقاط قوت و ضعف پليس است

فرمانده انتظامي استان گفت: هدف اصلي از برگزاري همايش کلانتري ها و پاسگاه ها، بازنگري و مقايسه عملکرد و بالابردن اشراف برنقاط قوت و ضعف و برآورد دقيق از وضعيت حاضر پليس البرز با توجه به شاخص ها و معيارهاي ناجا است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “کامراني صالح” در همايش کلانتري ها و پاسگاه هاي استان البرز که در ستاد فرماندهي انتظامي اين استان برگزار شد با تبريک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت يازدهمين اخترآسمان امامت و ولايت حضرت امام حسن عسکري عليه السلام اظهار کرد: ما شيعيان خداوند متعال را شاکريم که نعمت امامت و ولايت را به ما عنايت فرمودند تا در برهه هاي مختلف و حساس زماني راه هدايت و نجات را به ما نشان دهند.

وي با اشاره به اهداف اين همايش گفت: امروز در جمع معاونان، روساي پليس هاي تخصصي و کلانتري ها، فرماندهان پاسگاه ها و مسئولان استاني هستيم تا درخصوص عملکرد امسال کلانتري ها و پاسگاه هاي پليس استان بازنگري داشته باشيم و بررسي کنيم که چقدر با شاخص هاي اعلامي فاصله داريم و به نقاط قوت و ضعف خود اشراف بيشتري پيدا کنيم.

سردار کامراني صالح بيان کرد: با توجه به نزديکي ايام پاياني سال و انتخابات، مأموريت ها و بار کاري بيشتري بر دوش کارکنان قرار خواهد گرفت و اين مسئله نيز بايد مد نظر همکاران باشد.

اين مقام انتظامي ابراز داشت: امروز افزايش و گستردگي مأموريت ها و همچنين سرعت و پيچيدگي مسائل اجتماعي که در نوع جرايم نيز اثرگذار بوده ضرورت استفاده هرچه بيشتر و بهتر نيروي انتظامي از علوم روز به خصوص ” آي تي” را بيش از گذشته محسوس ساخته است.

وي گفت: با توجه به اينکه نگاه پليس يک نگاه جامعه محورانه است بايد به مقوله آموزش و آگاه سازي عمومي و سهيم نمودن مردم در حوزه هاي مختلف امنيت توجه ويژه اي شود.

کامراني صالح بيان داشت: استان البرز به دليل نزديکي به پايتخت، دارا بودن چهارزندان بزرگ کشور، محورهاي مواصلاتي عمده و مسائل و معضلات اجتماعي مانند حاشيه نشيني و همچنين وجود کارگاه ها و کارخانجات متعدد، داراي شرايط امنيتي ويژه اي است که کار مأموران پليس را حساس تر مي کند.

وي در پايان از همه همکاران و مسئولان استان که با کارجهادي در تأمين نظم وامنيت تلاش شبانه روزي دارند تقدير کرد.

گفتني است ، در اين مراسم از فرماندهان، روساي پليس هاي تخصصي و کارکناني که در جهت تجميع خطوط 110 پليس استان فعاليت داشتند با اهداي لوح تقدير و جايزه تجليل شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *