حمایت‌های دولت تدبیر و امید از توانایی‌های چشمگیر استان تهران

سید حسین هاشمی، استاندار تهران  در بازدید از مجموعه غرفه‌های استان تهران بر حمایت‌های همه‌جانبه دولت تدبیر و امید از توانایی‌های چشمگیر شهرستان‌های استان تهران تأکید کرد.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: با سیاست‌های جدید دولت یازدهم، تمهیدات ارزشمندی به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان‌های تهران را مدنظر قرار داده‌ایم.

به گزارش سادس بر اساس این گزارش، استاندار تهران با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌‌های این استان گفت: روستاهای شهرستان‌های تهران در بخش کشاورزی حائز رتبه برتر است که این نشان از لزوم توجه به ماهیت روستا‌محوری در این استان است به‌طور مثال در مجموع ۹ محصول درختی، شهرستان‌های استان دارای درجه کیفی برتر است.

وی همچنین افزود: این استان علاوه بر ماهیت صنعتی و مدرن از جایگاه بالایی در توسعه روستایی برخوردار است و با سیاست‌های جدید، دولت یازدهم تمهیداتی برای اشتغال پایدار فراهم می‌آورد.

استاندار تهران افزود: با توجه به اینکه مجموعه شهرستان‌های استان تهران هر یک دارای پتانسل و توانمندی‌های منحصر‌به‌فردی هستند، پیشنهاد می‌شود یک روستا را به‌عنوان روستای ویژه و چند روستا را به‌عنوان نمونه انتخاب کرده تا با تقویت و توسعه توانمندی‌های آنها به‌مرور زمان، روستای نمونه استانی به مقام و جایگاه نمونه کشوری دست یابد.

وی در ادامه گفت: تلفیق بافت شهری و روستایی در مجموعه غرفه‌های شهرستان‌های تهران کاملاً محسوس و منحصر‌‌به‌فرد است و روستاهای شهرستان تهران را از بافت کاملاً روستایی خارج کرده و توسعه توانمندی‌های روستاییان در کلانشهر تهران نمایان ساخته است.

سیدحسین هاشمی در پایان با اشاره به توسعه توانمندی روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره از فعالیت‌های جامعه تولید‌کننده روستایی و عشایری شهرستان‌های تهران که نقش مهمی در رونق اقتصادی دارند، حمایت می‌کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *