امر به معروف و نهي از منکر بهترين راهکار مقابله با آسيب هاي اجتماعي

 فرمانده انتظامي استان در کميسيون امنيت اخلاقي استان گفت: امر به معروف و نهي از منکر بهترين راهکار مقابله با آسيب هاي اجتماعي است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حاجي محمد مهديان نسب” در کميسيون امنيت اخلاقي استان بيان داشت: براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بهترين نسخه را دين براي ما مشخص کرده است و آن امر به معروف و نهي از منکر است.

وي افزود: انسان مکتبي بهتر مي تواند موضوعات را رعايت کند و خود کنترلي و خودپايي در اين افراد نهادينه مي شود که امر به معروف و نهي از منکر بهترين راهکار در اين خصوص است.

سردار مهديان نسب گفت: دشمن لحظه اي از جوانان ما دست بر نخواهد برداشت و به دنبال آن است تا جوانان را از غيرت و هويت ايراني و اسلامي خويش دور سازد و با اين روش به اهداف خود دست يابد.

اين مقام مسئول بيان داشت: در برخورد با موضوعات اخلاقي همه مسئولان و سازمان هاي مسئول بايد احساس مسئوليت و در راستاي اجرايي نمودن امر به معروف و نهي از منکر اين واجب فراموش شده تلاش کنند.

وي گفت: اگر فضاي جامعه معنوي شود قطعا جوانان و خانواده ها به سمت رعايت اخلاق مي روند و ارزش هاي اخلاقي و اسلامي در جامعه نهادينه خواهد شد.

سردار مهديان نسب عفت زدايي در فضاي حقيقي و مجازي را از اقدامات دشمن دانست و افزود: مراقبت هاي خانواده ها از فرزندان ، ارائه آموزش هاي همگاني توسط نهادهاي مسئول جامعه و دردمندسازي درون سازماني و همراه سازي برون سازماني مي تواند در توسعه امنيت اخلاقي، فرهنگي، اقتصادي و مأيوس ساختن دشمن در رسيدن به اهداف خود نقش اساسي را ايفا کند.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه بيان داشت: رعايت رفتار و گفتار انقلابي از وظايف مهم پليس است و ما بايد با اراده جمعي و با استفاده از فضاي معنوي جامعه در ارتقاء امنيت اخلاقي تلاش کنيم//.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *