نظارت بر تسهیلات پرداختی عاملی مهم در رونق اقتصادی می باشد

 معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد از شعب استان سیستان و بلوچستان بازدید به عمل آوردند.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد،جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک – در حاشیه بازدید از شعب این استان، نظارت بر تسهیلات پرداختی را عاملی مهم در رونق اقتصادی دانست و گفت: چنانچه در بخش نظارت بانکی کوتاهی صورت گیرد اقتصاد کشور دچار افزایش نقدینگی و تورم خواهد شد.
مزدارانی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد بر اساس سیاست های کلان کشور و تأکید مقام معظم رهبری عزم جدی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارد لذا بدین منظور پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در اولویت بانک می باشد.
معاون امور مناطق در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: استان سیستان و بلوچستان با دار بودن ۱۱.۵ درصد از خاک جمهوری اسلامی ایران نقش تأثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد، لذا تخصیص منابع برای رونق اقتصادی استان باید در دستور کار قرار گیرد.
مزدارانی با مناسب عنوان کردن عملکرد شعب استان سیستان و بلوچستان در ارائه تسهیلات به عموم مردم، گفت: امیدواریم همکاران متعهد و ساعی استان با تلاش مضاعف در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، بتوانند در رشد و توسعه اقتصاد این منطقه مثمر ثمر باشند.
محمد اکبری، معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – نیز در حاشیه این بازدیدها، تقویت زیرساخت ها و تجهیز شعب را از اولویت های این معاونت عنوان کرد و بر ارائه خدمات مطلوب تر مطابق با نیاز مشتریان در راستای بهره وری سازمانی تاکید نمود.
اکبری ضمن اشاره به برنامه های معاونت پشتیبانی و مهندسی در سال جدید، بر بروز رسانی یکسان سازی شعب و کاهش مصرف انرژی تاکید کرد.
ناصر شهرکی – رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان – نیز سود آوری و بهره وری شعب را از اهم اولویت های استان در سال جاری دانست و افزود: با توجه به نام گذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، مسئولیت تمامی کارکنان بانک ارزشی مهر اقتصاد در تحقق این مهم بیش از گذشته شده است.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *