اظهارات حافظي اهانت به ناجا است

عضو شوراي شهر تهران گفت: اظهارات مبني بر فشار بر ناجا براي تغييرات در سطح فرماندهان بيشتر اهانت به ناجاست و براين اساس اين اتهام مطرح مي‌شود که ناجا تصميم گيرنده نيست.

به گزارش سادس به نقل از سايت فردا، پرويز سروري، عضو شوراي شهر تهران گفت: اظهارات مبني بر فشار بر ناجا براي تغييرات در سطح فرماندهان بيشتر اهانت به ناجاست و براين اساس اين اتهام مطرح مي‌شود که ناجا تصميم گيرنده نيست.

سروري در رابطه با اتهام فشار شهرداري در تغيير فرمانده راهور تهران و ترافيک ايجاد شده در تهران به اين دليل گفت: روابط عمومي شهرداري بايد اين موضوع را تکذيب کند و از موضع بالا و مدعي وارد شود و بپرسد چرا اين چنين اتهاماتي بي‌اساسي مطرح مي‌شود؟

وي افزود: به نظر من روابط عمومي شهرداري بايد بپرسد دلايل آقاي حافظي براي طرح چنين موضوعاتي چيست؟ اين گونه اظهارات بيشتر اهانت به ناجاست و براين اساس اين اتهام مطرح مي‌شود که ناجا تصيم گيرنده نيست و شهردار تهران مي‌تواند بر آن فشار وارد کند.

سروري همچنين عنوان داشت که نهاد‌ها و سازمان‌هاي ديگري نيز در امر تسهيل ترافيک شهري تهران دخيل هستند. سازمان‌هايي مانند وزارت راه و شهرسازي و وزارت کشور براساس وظايف خود به کمک بهبود کيفيت حمل و نقل بشتابند. دولت نيز بايد به تعهدات خود در حوزه حمل و نقل عمومي براي تخصيص بودجه مصوب و حل مساله ترافيک تهران پايبند باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *