گزینه ایتالیایی هدایت تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ

گزینه ایتالیایی هدایت تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ

دیدار دو تیم سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال زنان، تعیین‌کننده قهرمان نیم‌فصل این رقابت‌ها است و «الساندرا کمپدلی» گزینه نخست هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران تماشاگر این دیدار خواهد بود.

به گزارش سادس، دور رفت لیگ برتر والیبال زنان فردا (پنجشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، یزد، فارس، کاشان و ورامین به پایان می‌رسد.

در مهمترین دیدار این هفته تیم‌ سایپای تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود و برنده این دیدار قهرمان نیم فصل این رقابت ها را مشخص خواهد کرد.

این دیدار از ساعت ۱۶:۰۰ در خانه والیبال تهران آغاز می‌شود و به صورت مستقیم با گزارش علی شاکری از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش خواهد شد.

در همین راستا با همکاری شرکت آپارت، لینک اختصاصی برای تماشای این دیدار جذاب در خارج ایران فراهم شده است تا گزینه اصلی سکان‌داری تیم ملی والیبال زنان ایران به منظور آشنایی هر چه بیشتر با سطح لیگ برتر زنان به صورت زنده این دیدار را تماشا کند.

گزینه اصلی مربیگری تیم ملی زنان ایران به زودی برای دیدار با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران، وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *