داوران شهامت اجرای عدالت را ندارند

داوران شهامت اجرای عدالت را ندارند

سادس/فارس سرمربی تیم ویستاتوربین تهران اعتقاد دارد تیمش در شیراز بازی را به تیم داوری واگذار کرده و همچنان امیدوار است که داورانی را در رقابتهای لیگ یک ببیند که با شهامت عدالت را در زمین اجرا می‌کنند.

میلاد بلادی پس از شکست دو بر صفر مقابل قشقایی شیراز در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، در کنفرانس خبری گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و مالکیت کامل بازی برای تیم ما بود.نشانه واضح برتری ما این بود که بازیکنان میزبان در زمین خودشان مشغول وقت تلف کردن بودند. من از بچه هایم تشکر می کنم اما باید از تیم داوری انتقاد کنم.

وی گفت: متاسفانه در جدال تیم هایی مثل ما که تازه به لیگ یک آمده‌اند مقابل تیم‌هایی که کمی ریشه دارتر هستند، سوت های داوران به نفع تیم ریشه‌دار می‌رود؛ خطاهای ۵۰-۵۰ به سود رقبا اعلام می شود. من خیلی دوست داشتم در این چند هفته یک داور با شهامت پیدا کنم که عدالت را در زمین اجرا کند اما متاسفانه تا امروز ندیده ام.

بلادی در خصوص زمین مسابقه نیز گفت : هر تیمی که به شیراز آمده از وضعیت زمین حافظیه گلایه مند بوده. من نمی دانم دلیل برگزاری مسابقات روی چنین زمینی این است که تیم های شیرازی به این شکل نتیجه بهتری می گیرند یا اینکه مسئولان کم کاری می کنند. اما به نظر من برای شهری که فوتبال در آن ریشه دار است، چنین زمینی جالب نیست و مسئولان باید به داد فوتبال این شهر برسند.

سرمربی ویستاتوربین در خصوص موقعیت های زیادی که مهاجمانش در این مسابقه از دست دادند نیز گفت: بازیکنان خط حمله ما خوب هستند و از لحاظ نفری مشکلی نداریم اما شاید مشکل اعتماد بنفس است که باعث می شود بازیکنان ضربات خوبی در ۱۸ قدم حریف به توپ نزنند. بهرحال فکر می کنم ما تیم برتر میدان بودیم و از نظر فنی پیروز شدیم، اما اشتباهات داوری باعث شکستمان شد.

به گزارش سادس، تیم فوتبال ویستاتوربین با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و با دو پله نزول در جایگاه دوازدهم جدول هجده تیمی رقابت ها قرار گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *